فروش آیفون اوریجینال در eBay با مبلغ ۲۲ هزار دلار ! - تکفارس 
فروش آیفون اوریجینال در eBay با مبلغ ۲۲ هزار دلار ! - تکفارس 

فروش آیفون اوریجینال در eBay با مبلغ ۲۲ هزار دلار !

عرفان کرد
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 16:12
فروش آیفون اوریجینال در eBay با مبلغ ۲۲ هزار دلار ! - تکفارس 

گوشی آیفون اوریجینال با قیمتی معادل ۲۹ عدد آیفون ۷ به فروش می رسد. با تکفارس همراه شوید.

روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ ، روزی که استیو جابز در MacWorld از گوشی آیفون رونمایی کرد ، روزی بود که زندگی بسیاری از افراد را تغییر داد. آن گوشی همان چیزی بود که همه می خواستند. پس امضای قرارداد دو ساله با شرکت مخابراطی Cingular (که چند روز بعد به AT&T تغییر نام داد) ، گوشی آیفون در دو مدل ۴ گیگابایتی ، با قیمت ۴۹۹ دلار ، و ۸ گیگابایتی ، با قیمت ۵۹۹ دلار ، عرضه شد. اپل تبلیغات زیادی برای آیفون کرد که هنوز هم خیلی از افراد آن ها را به یاد دارند. از مقایسه نسخه کامپیوتری روزنامه نیویورک تایمز با نسخه موبایل آن بر روی Safari تا ویدیو سگ سوار بر اسکیت و معرفی یوتیوب به کاربران.

هر چقدر که اولین گوشی آیفون جالب بود ، به همان اندازه نیز مشکل داشت. جابز تصمیم گرفته بود که از شبکه EDGE به جای شبکه بسیار سریعتر ۳G استفاده کند و این موضوع به این معنا بود که هنگام استفاده از مرورگر ، کاربران قادر به دریافت پیام های صوتی نباشند. دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز قابلیت تمرکز خودکار را نداشت و امکان استفاده از بلوتوث هم نبود. یک مشکل دیگر نبود MMS بود. ویژگی هایی که در طول ۹ سال آینده به طراحی جذاب آیفون افزوده شدن تا یکی از بهترین گوشی های جهان را تشکیل دهند.

آیفون اوریجینال هنوز هم در سایت eBay به فروش گذاشته می شود. نکته جالب این است که بعضی افراد که پس از خرید ، حتی گوشی را از جعبه در نیاورده اند ، این گوشی را به فروش گذاشته اند و مشتریان حاضرند برای آن بیش از ۲۲ هزار دلار بپردازند ، یعنی چیزی حدود ۳۶ برابر قیمت اولیه.
original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay

شاید عاقلانه تر باشد با درصد کمی از این پول یک آیفون ۷ بخریم و از امکانات آن ، که در سال ۲۰۰۷ فکرش را هم نمی کردیم ، لذت ببریم.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذاریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید