به میدان جنگ خوش آمدید | معرفی ۵ جایگزین برتر Call Of Duty برای گوشی های هوشمند - تکفارس 
به میدان جنگ خوش آمدید | معرفی ۵ جایگزین برتر Call Of Duty برای گوشی های هوشمند - تکفارس 

به میدان جنگ خوش آمدید | معرفی ۵ جایگزین برتر Call Of Duty برای گوشی های هوشمند

دانیال دهقانی
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 20:48
به میدان جنگ خوش آمدید | معرفی ۵ جایگزین برتر Call Of Duty برای گوشی های هوشمند - تکفارس 

به دنبال چند بازی اکشن و پر زد و خورد برای گوشی هوشمند خود هستید؟ باید بگوییم که سری بسیار محبوب و پرفروش Call Of Duty یک منبع اقتباس خوب برای توسعه دهندگان بازی های موبایلی بوده است. بنابراین، پلتفرم گوشی های هوشمند هیچ کمبودی از لحاظ داشتن بازی های شوتر سه بعدی که گرافیکی خیره کننده و گیم پلی سریع و پر هیجانی دارند نداشته و شما می توانید خود را آماده گرفتن یک اسلحه به دست و قلع و قمع کردن دشمنان کنید!

این پنج بازی که ما در این مقاله برای شما گرد هم آورده ایم نمونه کاملی از عناوین شوتر موبایلی هستند که کیفیت بالایی دارند، یک بخش تک نفره طولانی با ماموریت های مختلف ارائه می دهند و بخش چند نفره کامل و پرجزئیاتی را نیز در اختیار شما می گذارند. ویژگی هایی چون نبردهای مدرن و حتی گاهاً نبردهایی مربوط به دنیای آینده، وجود تسلیحات پیشرفته و جالب، داشتن یک سیستم کنترل هوشمندانه و جذاب و یک بخش چند نفره عمیق، همگی در کنار هم جمع شده اند تا برای شما حس جنگ آوری و تخریب و ویرانی را به ارمغان آورند. با ادامه مقاله همراه تک فارس باشید.

Battlefield Combat Black Ops 2

photo_2016-12-12_20-37-07

این عنوان با نام هوشمندانه اش یک بازی شوتر اول شخص است که شما را به نبرد با تفنگ های شکاری و تک تیرانداز در محیط هایی با حال و هوای آینده دعوت می کند. شما بیش از ۶۰ نبرد مختلف را با گرافیکی ۳ بعدی که دارای تنظیماتی فراوان برای دستگاه های مختلف است تجربه خواهید کرد. شما همچنین می توانید پایگاه خود را بسازید و از آن محافظت کنید. در نهایت، یک بخش چند نفره نیز در بازی وجود دارد که با آن می توانید نبردهای PvP را تجربه کنید. این بازی به طور رایگان برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

Frontline Commando

frontline-commando-04-700x437

این هم یک بازی ۳ بعدی به صورت POV است، شبیه به دیگر عناوینی که از سری Call Of Duty اقتباس کرده اند. به عنوان یک کوماندوی تنها در برابر ارتش یک دیکتاتور خائن، شما به خط مقدم جبهه رفته اید و آماده آن هستید تا انتقام بگیرید. شما باید از تمامی مهارت های خاص خود کمک بگیرید تا در برابر حملات بی امان ارتش دشمن در امان بمانید و انتقام خون هم رزمان خود را بگیرید. این بازی شامل یک گرافیک چشم نواز، سیستم کنترل رضایت بخش، فیزیک پیشرفته و قابلیت تخریب پذیری اشیا می شود. مراحل بازی به گونه ای هستند که شما باید در آن ها هلی کوپترها، جیپ های جنگی و نیروهای تا دندان مسلح دشمن را از پای در آورید. برای مقابله با ارتش دشمن که مرحله به مرحله هم قوی تر می شود و شکست دادن آن سخت تر، شما باید از انواع مختلفی از اسلحه های مسلسل، تک تیرانداز، راکت انداز و شات گان و البته زره و بسته های کمک های اولیه استفاده کنید. این بازی به طور رایگان برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

Modern Combat 5: Blackout

modern-combat-5-blackout-v1-4-0k-mod-apk-data-is-here-latest

سری مدرن کامبت اثر شرکت گیم لافت (Gameloft) تجربه ای کال آو دیوتی وار و کاملاً ضروری را برای کاربران گوشی های هوشمند فراهم کرده است. Blackout، پنجمین نسخه از این سری، شامل مراحلی با گیم پلی سریع و چالش برانگیز است که شما را به مناطق مختلفی نظیر توکیو و ونیز می برد. ۷ کلاس قابل شخصی سازی در این بازی وجود دارد (به نام های Assualt، Heavy، Recon، Sniper، Support، Sapper و Bounty Hunter) که سطح هر کدام را هم با انجام نبردهای بخش چند نفره یا مراحل بخش تک نفره می توان ارتقا داد. بخش چند نفره این عنوان به شما اجازه می دهد تا در دو حالت جوخه علیه جوخه (Squad Vs. Squad) و تماشاچی (Spectator) به تجربه بازی بپردازید، با بازی بازان محلی یا جهانی به چت کردن بپردازید، در لیدربوردهای (Leaderboard) شخصی و تیمی رتبه کسب کنید، و در رویدادهای محدود برنده شوید. سطح شما در بازی ارتقا خواهد یافت، به جنگ افزارهای جدید دست خواهید یافت و می توانید اسلحه های خود را با موارد قابل نصب مختلفی شخصی سازی کنید. این بازی برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار داشته و جالب است بدانید که رایگان است!

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

Critical Ops

1_critical_ops

بازی Critical Ops هم یک شوتر اول شخص سریع است که توانایی های تاکتیکال و سرعت عکس العمل های شما را خواهد سنجید. با اقتباس از دو سری Call Of Duty و Counter Strike، این بازی به شما امکان می دهد تا هیجان تروریسم مدرن را با حضور یافتن در نقش یک مامور نیروهای ضد تروریست تجربه کنید، یا حتی می توانید خود به یک تروریست تبدیل شوید! شما می توانید در کنار دوستان خود به نبرد بپردازید و با ثبت امتیاز در اسکوربورد های (Scoreboard) شخصی مهارت های خود را به رخ دیگر بازی بازان از سر تا سر جهان بکشید. با وجود Free To Play بودن، بازی Critical Ops هیچ گاه به آن عناوین “پول بده تا برنده شوی” تبدیل نخواهد شد. فقط بازی بازان می توانند با پرداخت مبالغی، اسلحه های خود را شخصی سازی کنند. این بازی برای اندروید و آی او اس در دسترس عموم قرار گرفته است.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

Sniper Fury

sniper3

بازی Sniper Fury شامل بیش از ۱۳۰ مرحله است که هر کدام در محیط های بسیار جالب و متفاوتی رقم می خورند. شما در مقابل سربازان، وسایل نقلیه جنگی، جنگ افزارهای هوایی، و کلاس های دیگری از دشمنان خواهید جنگید و در این میان تجربه جالبی از “Bullet Time” داشته و از صحنه آهسته شدن لحظه اصابت گلوله تفنگ تک تیرانداز خود به دشمانن لذت خواهید برد. لوکیشن های بازی هم شامل آب و هوای مختلفی نظیر طوفان های شن، طوفان ها، باران های سهمگین و … خواهند شد که افکت های تصویری جالبی به همراه دارند. شما در بازی از اسلحه های مختلفی نظیر مسلسل ها، تک تیراندازها، و اسلحه های مخفی استفاده خواهید کرد و با جمع آوری اجزای لازم، به ارتقا و شخصی سازی اسلحه های خود خواهید پرداخت. بخش چند نفره PvP بازی نیز به این صورت است که شما منابع دشمن را با نفوذ به مقر او خواهید دزدید و سپس باید با استفاده از تجهیزات خود، از اندوخته جدید محافظت کنید. این بازی نیز به طور رایگان برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

نظر شما در رابطه با این بازی ها چیست؟ آیا از آن ها می توان به عنوان جایگزینی مناسب برای Call Of Duty روی گوشی های هوشمند یاد کرد؟ بیشتر کدام یک از آن ها نظر شما را جلب کرده است؟ آیا تجربه بازی کردن هیچ یک از آن ها را دارید؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

با اقتباس از: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید