پروژه پس گرفتن گوشی های Note 7 ؛ موفقیت بزرگ سامسونگ - تکفارس 
پروژه پس گرفتن گوشی های Note 7 ؛ موفقیت بزرگ سامسونگ - تکفارس 

پروژه پس گرفتن گوشی های Note 7 ؛ موفقیت بزرگ سامسونگ

عرفان کرد
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 21:35
پروژه پس گرفتن گوشی های Note 7 ؛ موفقیت بزرگ سامسونگ - تکفارس 

سه ماه پیش بود که سامسونگ تصمیم گرفت تمام گوشی های Note 7 را جمع آوری کند. به نظر میرسد که این تصمیم عاقلانه بوده برای سامسونگ یک موفقیت بزرگ محسوب می شود. با تکفارس همراه شوید.

به نظر می رسد که تصمیم قاطعانه سامسونگ مبنی بر جمع کردن گوشی های Note 7 ، تصمیم درست و عاقلانه ای بوده و به خوبی جواب داده. روز یکشنبه سامسونگ گزارش داد که توانسته بیش از ۲.۷ میلیون گوشی Note 7 را از بین ۳.۰۶ میلیون تعداد فروخته شده پس بگیرد. این بدین معناست که فقط ۱۰% از گوشی های Note 7 (یعنی چیزی حدود ۳۰۰۰۰۰ دستگاه) در ۳ ماه گذشته جمع آوری نشده اند.

در بازار های بزرگ غربی ، این آمار بیشتر از سایر نقاط جهان بوده و به نظر می رسد تصمیم سامسونگ ، برای حفظ مشتریانش ، درست بوده. در پایان سال میلادی آپدیتی برای کاربران ایالات متحده عرضه می شود ، که دیگر به کاربران امکان شارژ گوشی داده نمی شود و تمامی ارتباط مخابراطی قطع خواهد شد. برای کاربران اروپایی نیز آپدیتی عرضه می شود که شارژ گوشی را تا ۳۰% محدود می کند.

شرایط در کره جنوبی اما کمی متفاوت است. حدود ۲۰% از مشتریان Note 7 در کره جنوبی هنوز به پای حقوقشان ایستاده اند و پیشنهاد سامسونگ مبنی بر پس دادن کامل پول و تعویض گوشی هایشان را رد کرده اند. هنوز سامسونگ محدودیت ها را در کره جنوبی اعمال نکرده ؛ اما اگر این عدد ها تغییر نکند ، شاید سامسونگ مجبور به تصمیم گیری جدی در این خصوص شود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید