اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد - تکفارس 
اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد - تکفارس 

اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد

عرفان کرد
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 23:39
اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد - تکفارس 

بنا بر شایعات سامسونگ قرار است در ماه ژانویه ، برنامه ای برای پرداخت ، با نام “Samsung Pay Mini” عرضه کند. قرار بود که این اپلیکیشن در دسترس کاربران سیستم عامل های iOS و اندروید قرار بگیرد ؛ اما به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک شاهد عرضه آن بر روی iOS نخواهیم بود. با تکفارس همراه باشید

بنا بر اخبار منتشر شده ETNews ، اپل درخواست سامسونگ مبنی بر قرار گیری اپلیکیشن Samsung Pay Mini بر روی اپ استور را رد کرده است. دلایل این تصمیم عجیب اپل هنوز معلوم نشده ، اما احتمال می رود که اپل قصد ندارد Samsung Pay با Apple Pay رقابت کند و می خواهد Aplle Pay همچنان اولویت اصلی کاربران iOS باشد. هرچند که تئوری این دو اپلیکیشن کاملا با هم تفاوت دارد ؛ چرا که Samsung Pay Mini روی پرداخت های آنلاین متمرکز است و Apple Pay جانشین کارت های فیزیکی شما می شود.

سامسونگ اعلام کرده که فعلا در خواست مجددی برای اپل ارسال نخواهد کرد و تمام تمرکزش را روی سیستم عامل اندروید خواهد گذاشت.

اپلیکیشن Samsung Mini Pay در اوایل ماه ژانویه عرضه خواهد شد و قدم بزرگی برای سامسونگ در راستای فراگیر کردن اپلیکیشن های مربوط به پرداختش برای گوشی های دیگر خواهد بود. آزمایش ها و تست ها نشان داده اند که این اپلیکیشن به خوبی در کره جنوبی عمل می کند و مطمئنا عرضه موفقیت آمیزی خواهد داشت. این که کدام شرکت ها و بازار های جهانی از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند هنوز مشخص نشده و باید منتظر بمانیم تا سامسونگ اطلاعات رسمی را در اختیارمان بگذارد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.