آپدیت جدید اپل برای iOS و watchOS - تکفارس 
آپدیت جدید اپل برای iOS و watchOS - تکفارس 

آپدیت جدید اپل برای iOS و watchOS

عرفان کرد
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 12:26
آپدیت جدید اپل برای iOS و watchOS - تکفارس 

پس از مشکلاتی که به روز رسانی ۱۰.۱.۱ برای کاربران به وجود آورد ، اپل آپدیت جدیدی برای سیستم عامل های iOS و watchOS عرضه کرده تا شاید مشکلات را رفع کند. با تکفارس همراه باشید

دیروز اپل از دو سیستم عامل جدیدش رونمایی کرد. به روز رسانی ۱۰.۲ iOS ، برای آیفون ، آیپاد و آیپد ، که والپیپر های جدید ، اموجی های آپدیت شده و اپلیکیشن TV ، که به شما این امکان را میدهد تا برنامه های مورد علاقه تان را مرور کنید ، و چند قابلیت جدید دیگر. یکی از این ویژگی های جدید ، امکان هماهنگ کردن گوشی با سرویس های ماهواره ایست تا تمام برنامه های دریافتی را بر روی گوشی هوشمندتان داشتپه باشید.
افکت “جشن” در اپلیکیشن مسنجر و قابلیت برقراری تماس اضطراری ، با پنج بار فشار دادن دکمه پاور ، امکانات دیگری هستند که در این به روز رسانی به این اپلیکیشن اضافه شده اند. این ویژگی ها در کشور های استرالیا ، بلژیک ، برزیل ، کانادا ، چین ، فرانسه ، هنگ کنگ ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، روسیه ، اسپانیا و بریتانیا قابل استفاده هستند و برای نصب این به روز رسانی ، کافی است وارد بخش تنظیمات عمومی شوید و در بخش آپدیت نرم افزاری گزینه دانلوذ و نصب را انتخاب نمیایید.
علاوه بر این ، اپل آپدیت جدیدی برای سیستم عامل watchOS 3.1.1 عرضه کرده که تغییرات زیادی نکرده اما سعی شده تا تعدادی از باگ ها رفع شود. تنها تغییر قابل مشاهده در این به روز رسانی ، تغییراتی است که در اموجی ها اعمال شده.

رفع باگ های و ایرادات watchOS شامل :

  • رفع مشکل معلوم نشدن کانتکت ها و پیام ها در اپلیکیشن مسنجر
  • رفع مشکل واکنش نشانندادن ساعت هوشمند به نوتیفیکیشن ها
  • رفع مشکل ثابت ماندن آمار و ارقام بورس
  • رفع مشکلات اپلیکیشن تقویم
  • رفع مشکلات مربوط به بسته نشدن اپلیکیشن نقشه

و چند مشکل دیگر می شود.

برای دانلود و نصب این به روز رسانی کافی است به دخش تنظیمات عمومی و آپدیت نرم افزاری بروید و آن را دانلود کنید.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید