پروژه Fi ؛ یه دوستانتان معرفی کنید ، ۲۰ دلار پول بگیرید - تکفارس 
پروژه Fi ؛ یه دوستانتان معرفی کنید ، ۲۰ دلار پول بگیرید - تکفارس 

پروژه Fi ؛ یه دوستانتان معرفی کنید ، ۲۰ دلار پول بگیرید

عرفان کرد
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 17:54
پروژه Fi ؛ یه دوستانتان معرفی کنید ، ۲۰ دلار پول بگیرید - تکفارس 

گوگل قصد دارد با هدیه دادن به کاربران پروژه Fi ، آن ها را به دعوت کردن دوستانشان تشویق کند.

برای کاربران گوشی ها پیکسل یا نکسوس ، پروزه Fi یکی از بهترین معاملات موجود است. برنامه گوگل برای گوشی های هوشمند خود این گونه است که با مبلغ دریافتی نه چندان زیاد ، پوشش فوق العاده ای به مشتریان می دهد. این طرح با ویژگی جدیدش ، جذابتر شده است. اگر شما از اپلیکیشن این پروژه بر روی گوشی اندرویدتان استفاده می کنید ، کافی است که از گزینه جدید آن استفاده کنید و این پروژه را به دوستانتان معرفی کنید. با این کار گوگل یه کد اختصاصی به شما می دهد و شما می توانید این کد را با دوستان یا آشنایانتان در اشتراک بگذارید. اگر فردی با استفاده از این کد وارد این پروژه شود ، پس از یک ماه ، گوگل ۲۰ دلار به او و ۲۰ دلار به شما خواهد داد.

قطعا در پاراگراف قبلی منتظر اما و اگر ها بوده اید. خوب است بدانید که شما فقط در شرایطی می توانید از این امکانات استفاده کنید که فردی معرفی شده هرگز مشتری این پروژه نبوده باشد و پس از آن نیز باید تا مدت دو ماه ، مبلغ مورد نیاز را پرداخت کند.

شما فقظ قادر به دعوت ۱۰ تا از دوستان و آشنایانتان هستید و خوب است بدانید که این طرح تا تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۷ ادامه خواهد داشت. گوگل همچنین تاکید کرده که افرادی که در لیست دوستان و آشنایان قرار دارند ، شامل این پروژه نخواهند شد.

به نظر می رسد که این طرح گوگل مورد استقبال شرکت کنندگان در این پروژه قرار بگیرد و آن ها بتوانند از این راه پول بدست بیاورند.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید