AirPod های اپل ممکن است چند روز دیگر وارد بازار شوند - تکفارس 
AirPod های اپل ممکن است چند روز دیگر وارد بازار شوند - تکفارس 

AirPod های اپل ممکن است چند روز دیگر وارد بازار شوند

امیر پاکپور
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 21:52
AirPod های اپل ممکن است چند روز دیگر وارد بازار شوند - تکفارس 

اخبار جدیدی در باره ی تارخ عرضه ی AirPod های اپل منتشر شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در ماه اکتبر اپل اعام کرد که تاریخ انتشار AirPod های بلوتوثی بی سیم خود را عقب می اندازد. و اخیرا خبری منتشر شد، در باره ی این که که علت این اتفاق مشکلی در گوشی های بی سیم است که باعث محبوس شدن صدا در آن ها می شود. و مشکل دیگری نیز وجود دارد که  باعث می شود مقدار زیادی از صدای اطراف وارد میکروفون های این دستگها شود. با این  کار اپل ریسک بزرگی کرد و مقدار زیادی از فروشی را که ممکن بود در دوران طعطیلات داشته باشد را در معرض خطر قرار داد.

 تمام این ماه صحبت های زیادی در باره ی این که هنوز  ممکن است اپل  AirPod ها ی خود را تا قبل از فرا رسیدن ماه دسامبر وارد بازار کند وجود داشت. اوایل این ماه نیز اعلام شد که باید منتظر انتشار این محصول تا قبل از پایان سال باشیم. اما در اخر خبر رسمی توسط Tim Cook ، مدیر عامل اپل ،در اواخر نوامبر  منتشر شد. وی عنوان کرد که این دستگاه در طی چند هفته ی آینده وارد بازار خواهد شد. و به تازگی نیز Jon Gruber که یک طراح  UI است گزارش کرد که منابعش که برای Apple Retail کار می کنند به او گفته اند که AirPod ها در چند روز آینده منتشر می شوند.

انتظار می رود که اپل تعداد زیادی از ابن محصول را با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش برساند. و با توجه به این که ایفون ۷ و ۷s که جک هدفون ندارند  فروش خوبی داشته اند اپل همین حالا هم برای این محصول جدید خود مشتریان زیادی دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید