هفته آینده Airpod های اپل رسما عرضه می شود - تکفارس 
هفته آینده Airpod های اپل رسما عرضه می شود - تکفارس 

هفته آینده Airpod های اپل رسما عرضه می شود

عرفان کرد
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - 21:57
هفته آینده Airpod های اپل رسما عرضه می شود - تکفارس 

بالاخره می توانید هدفون های بی سیم و مدرن اپل ، AirPod ، را که اپل همراه با آیفون ۷ معرفی کرد ، خریداری کنید. با تکفارس همراه شوید

قرار بر این بود که AirPod های اپل در اواخر ماه اکتبر عرضه شود اما به دلیل مشکلات موجود در ساخت این محصول ، به تاخیر افتاد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر دلایل این تاخیر به گوش میرسید که با اعلام رسمی اپل ، همه این شایعات پایان یافت. اپل اعلام کرده که AirPod ها ، در تاریخ ۲۱ دسامبر ، به دست اولین گروهی که پیش ثبت نام کرده باشند ، خواهد رسید. احتمالا عرضه این محصول برای سایر افراد حدود یک هفته طول خواهد کشید.

Airpod های اپل می توانند با یک بار شارژ ، حدود ۵ ساعت برایتان آهنگ پخش کنند و با یک شارژر بی سیم عرضه می شوند تا به مدت ۲۴ ساعت شما را از شارژ کردن Airpod ها بی نیاز کند. اپل همچنین یک تراشه W1 برای Airpod ها عرضه کرده تا مشکل ثابت ماندن اتصال بلوتوثی را رفع کند.

Airpod ها با دستیار مجازی سیری نیز هماهنگ اند و به کمک سیستم هوشمند به کار رفته در آن ، هنگام درآوردن هدفون ها از گوش کاربران ، صدای در حال پخش را قطع می کند. درون جعبه نیز یک کابل شارژر قرار دارد تا به کمک آن جعبه حامل را  شارژ کنید.

AirPod های توسط تمام محصولات اپل ، مانند آیفون ها ، آیپد ها ، ساعت هوشمند اپل و کامپیوتر های مک ، پشتیبانی می شود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.