صفحه نمایش گوشی Galaxy S8 خمیده خواهد بود - تکفارس 
صفحه نمایش گوشی Galaxy S8 خمیده خواهد بود - تکفارس 
صفحه نمایش گوشی Galaxy S8 خمیده خواهد بود - تکفارس 

صفحه نمایش گوشی Galaxy S8 خمیده خواهد بود

عرفان کرد
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - 15:51
صفحه نمایش گوشی Galaxy S8 خمیده خواهد بود - تکفارس 

سامسونگ برای ساخت گوشی های Galaxy S8 ، صفحات نمایش صاف را حذف خواهد کرد و از صفحه های خمیده استفاده خواهد کرد. با تکفارس همراه شوید.

بنا بر گزارشات منتشر شده در کره جنوبی ، در تمام گوشی های Galaxy S8 سامسونگ از صفحه های خمیده استفاده خواد شد. یک مدل این گوشی صفحه نمایش ۵.۷ اینچی خواهد داشت و نوع دیگر آن ۶.۲ اینچی خواهد بود که احتمال می رود صفحه نمایش آن حدود ۹۰% از بدنه گوشی را در بر بگیرد که این عدد چیزی شبیه به ۹۱.۳% صفحه نمایش گوشی Mi MIX شیائومی است.

در دو سال اخیر سامسونگ گوشی های سری S را به دو مدل خمیده و صاف تقسیم کرده بود و این دو مدل را جذاگانه عرضه می کرد. تصمیم سامسونگ مبنی بر حذف صفحه نمایش صاف ، بسیاری از کارشناسان را نگران کرده. چو دائه یانگ ، کارشناس KIIET ، اعلام کرده که میزان درخواست گوشی های صاف از گوشی های خمیده بیشتر خواهد بود و ممکن است بسیاری از افراد از این تصمیم سامسونگ خوشحال نشوند. او همچنین افزود که صفحه خمیده گوشی های هوشمند از تلویزیون های خمیده نیز کاربرد کمتری دارند.

یکی دیگر از کارشناسان به نام پیتر لی ، کارشناس NHIS ، گفته که سامسونگ باید هرچه زودتر گوشی های تا شو را وارد بازار کند. این قابلیت به گوشی این امکان را خواهد تا یک صفحه نمایش در جلو و یک صفحه نمایش در پشت گوشی داشته باشد ، که کاربران می توانند یکی از صفحه ها را خاموش کنند. کاربران حتا می توانند صفحه ها را به روی یکدیگر ببندند تا آسیبی به صفحه نمایش نرسد.

دائه یونگ گفت :
به نظر می رسد که درخواست کاربران برای صفحه های خمیده زیاد نباشد چرا که خیلی ها فکر می کنند این نوع صفحات هیچ فایده ای ندارند. امکانات صفحه های خمیده از تلویزیون های خمیده نیز کمتر است. احتمال می رود که سامسونگ منتظر شنیدن نظر مردم و کارشناسان راجع به گوشی های تا شو باشند تا نسبت به درخواست مشتریان ، چنین گوشی هوشمندی را ساخته و وارد بازار کنند.

گوشی Galaxy S8 سامسونگ قرار است ۲۶ فوریه در بارسلونا رونمایی شود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید