اوبر تاکسی خودران امتحان کرد ؛ دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا محکوم کرد - تکفارس 
اوبر تاکسی خودران امتحان کرد ؛ دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا محکوم کرد - تکفارس 

اوبر تاکسی خودران امتحان کرد ؛ دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا محکوم کرد

عرفان کرد
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - 20:26
اوبر تاکسی خودران امتحان کرد ؛ دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا محکوم کرد - تکفارس 

اتومبیل های خودران کم کم دارند به بحث داغ دنیای تکنولوژی تبدیل می شوند. شرکت اوبر نیز علاقه شدیدی به این عرصه نشان داد و دیروز اولین تاکسی خودران خود را امتحان کرد. با تکفارس همراه شوید.

اوبر اعلام کرده است که بدر صورت موجود بودن تاکسی های خودران ، آن ها را برا یکاربران ارسال می کند. کاربران این اختیار را خواهند داشت تا ارسال تاکسی خودران را نپذیرند و درخواست ارسال تاکسی عادی کنند.

هرچند که دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا معتقد است این طرح اوبر غیر قانونی است و آن ها مدارک لازم را دریافت نکرده اند:

اجرای طرح های مربوط به اتومبیل های خودرن در جاده های شهری عمومی ، بدون داشتن مدارک لازم غیر قانونی است. هر گونه فعالیت شرکت اوبر در این زمینه بدون تایید دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا ممنوع است و در صورت تکرار آن ، شرکت اوبر جریمه خواهد شد.

رئیس این بخش ، برایان سوبلت ، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که دپارتمان حمل و نقل ایالت کالیفرنیا ، حدود یک ماه قبل به اوبر اعلام کرده بود که آن ها برای تست محصولشان نیاز به مدارک مورد نیاز دارند. او همچنین افزود که روز قبل از این اتفاق نیز به اوبر هشدار داده بود که بدون گواهی لازم ، آن ها اجازه تست محصولشان را ندارند.

نایب رئیس اوبر ، انتونی لواندووسکی ، طی اظهاری عجیب اعلام کرد که به اعتقاد او ، آن ها نیازی به گرفتن گواهی از دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا نداشته اند.

با وجود هشدار های دپارتمان حمل و نقل کالیفرنیا ، هنوز ولوو های خودران شرکت اوبر در خیابان های سن فرانسیسکو هستند و باید منتظر واکنش قانونی دپارتمان باشیم.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید