Samsung Pay به صورت پیش فرض بر روی بیشتر گوشی های سامسونگ در ۲۰۱۷ نصب شده خواهد بود - تکفارس 
Samsung Pay به صورت پیش فرض بر روی بیشتر گوشی های سامسونگ در ۲۰۱۷ نصب شده خواهد بود - تکفارس 

Samsung Pay به صورت پیش فرض بر روی بیشتر گوشی های سامسونگ در ۲۰۱۷ نصب شده خواهد بود

امیر رزاق
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - 22:27
Samsung Pay به صورت پیش فرض بر روی بیشتر گوشی های سامسونگ در ۲۰۱۷ نصب شده خواهد بود - تکفارس 

با آغاز سال دیگر ، برنامه ی پرداخت های موبایلی سامسونگ (Samsung Pay) به صورت پیش فرض بر روی بیش تر دستگاه های جدید ساخته شده ی سامسونگ نصب شده خواهد بود. به تحقق پیوستن این امر هم اکنون ممکن شده است زیرا که اسکنر های اثر انگشت که به عنوان مکانیزم احراز هویت این اپلیکیشن عمل می کنند ، هر روز در حال ارزان تر شدن بوده و از این پس بر روی تمامی مدل های آینده به جز چند دستگاه پایین رده به کار گرفته خواهند شد.

خود این اپلیکیشن پیش از این در ماه آگوست سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده ی آمریکا و کره ی جنوبی، کشور مبدا سامسونگ، منتشر شد و از آن زمان تا به حال به کشور های دیگری همچون چین، برزیل، استرالیا، اسپانیا و سنگاپور گسترش پیدا کرده است. همچنین سامسونگ به دنبال این است که سرویس خود را به کشور های بیش تری توسعه دهد و کشور های روسیه ، تایلند و مالزی نیز قرار است تا آخر سال به این سرویس افزوده شوند.

این سازنده ی کره ای تا به حال موفق شده است با بیش از ۵۰۰ بانک جهانی بزرگ و کمپانی های کارت های اعتباری همچون Visa، MasterCard و American Express برای سرویس پرداخت مویایلی خود قرار داد امضا نماید. این باعث شده است تا Samsung Pay با بسیاری از سرویس های خرده فروشی سازگار و هماهنگ باشد ، از آن جایی که بیش از ۸۵ درصد کارت های آمریکایی از آن پشتیبانی می کنند.

نسخه ای دیگر از این برنامه برای گوشی های غیر سامسونگی به نام Samsung Pay Mini نیز انتظار می رود در ماه آینده در دسترس قرار گیرد ، اما کاربران iPhone نمی توانند از آن بهره مند شوند از آن جایی که اخیرا Apple افزوده شدن این برنامه به فروشگاه App Store خود نپذیرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.