پهباد کالارسان آمازون به حقیقت پیوست - تکفارس 
پهباد کالارسان آمازون به حقیقت پیوست - تکفارس 

پهباد کالارسان آمازون به حقیقت پیوست

علی فلاح
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - 21:08
پهباد کالارسان آمازون به حقیقت پیوست - تکفارس 

اولین پهباد شرکت آمازون ، تحویل کالای سفارشی را به انجام رساند. این پهباد کالای سفارش داده شده را ظرف مدت ۱۳ دقیقه به مقصد رساند. با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید.

این رویداد ، بزرگترین اتفاقِ مهم برای آمازون پس از انتشار خبر تولید پهباد ها بود. این پهباد ، یک دستگاه تلویزیون(Fire TV) محصول شرکت آمازون به همراه یک پاکت پاپ کورن را به مقصد رساند.

مقصد این پهباد برای تحویل کالا ، خانه ای در کمبریجِ انگلستان بود. این ارسال کالا ۱۳ دقیقه بیشتر طول نکشید.

جف بیزوس ، نایئب رئیس شرکت آمازون در صفحه توییتر خود اعلام کرد که پهبادِ کالارسان آمازون اولین و مهمترین قدم جهت کاهش مدت زمان تحویل کالا و همچنین کاهش قیمت ارسال کالا به مشتری می باشد.لازم به ذکر است که شرکت آمازون تصمیم بر جهانی کردن این سرویس برای تحویل کالاهایش را دارد.

این در حالی است که این پهباد در حال گذراندن مرحله تنظیمات مورد نیاز و همچنین پشت سر گذاشتن مراحل ایمنی پرواز است. اگر مراحل مذکور طی شوند ، این پهباد ها برای پرواز به اجازه نامه ای از طرف سازمان حمق و نقل آمریکا دارد. این سازمان پرواز این پهباد را در آمریکا تا مدتی ممنون کرده است به دلیل اینکه این پهباد ها برای پرواز به اجازه نامه ای از طرف این سازمان نیاز دارند.

برنامه ی انگلستان این پهباد ، اکنون در مرحله ای خصوصی کار می کند. و قصد ارسال کالا ها در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه را دارد. منظور از خصوصی بودن این طرح این است که این پهباد فقط برای ۲ نفر سفارش تحویل می دهد. به گفته آمازون ، این شرکت قصد افزایش این تعداد مشتری را دارد.کابران می توانند هزاران عدد کالا در هفت روز هفته سفارش دهند تا با این پهباد ها تحویل داده شوند. در حال حاضر ، کاربران نیازی به پرداخت هزینه ارسال کالا ندارند.

این پرنده های خودکار ، توانایی بلند کردن پکیج های تا ۵ پوند وزن را دارند.(معادل ۲.۲۶ کیلوگرم).و توسط GPS مسیر خود را پیدا می کنند و کنترل می شوند.

این پهباد ها اجازه ی پرواز در نقاط مخصوصی از انگلستان را دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید