رندرهای Xiaomi Mi Mix 2 خبر از نسبت صفحه به بدنه ۱۰۰ درصدی و دوربین دوگانه می دهند - تکفارس 
رندرهای Xiaomi Mi Mix 2 خبر از نسبت صفحه به بدنه ۱۰۰ درصدی و دوربین دوگانه می دهند - تکفارس 

رندرهای Xiaomi Mi Mix 2 خبر از نسبت صفحه به بدنه ۱۰۰ درصدی و دوربین دوگانه می دهند

امیر رزاق
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - 02:35
رندرهای Xiaomi Mi Mix 2 خبر از نسبت صفحه به بدنه ۱۰۰ درصدی و دوربین دوگانه می دهند - تکفارس 

آیا Xiaomi در حال کار بر روی جانشینی برای گوشی Mi Mix است؟ تا به حال چندین رندر از نسل دوم گوشی هوشمند مفهومی شیائومی می میکس به بیرون درز کرده است.

نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۱۰۰ درصدی، رزولوشن ۲K

Xiaomi شدیدا به تبلیغ نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۹۱.۳ درصدی گوشی Xiaomi Mi Mix برای بازاریابی پرداخته است ، اما رندر های تازه به بیرون درز کرده ی گوشی Xiaomi Mi Mix 2 خبر از این می دهند که جایگزین این گوشی  دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ی خیره کننده ی ۱۰۰ درصدی خواهد بود ، یعنی نمایشگر تمام بدنه گوشی را خواهد پوشاند.

جزئیات به بیرون درز کرده حاکی از این می باشند که Xiaomi Mi Mix 2 صفحه نمایش ۶.۴ اینچی نسل قبل خود را حفظ خواهد کرد و احتمالا دارای رزولوشن ۲K خواهد بود در حالی که نسل قبلی آن دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۰۴۰ پیکسلی بود.

دوربین دوگانه

با رسیدن جریان دوربین های دوگانه به گوشی های متعدد ، Mi Mix 2 هم شایعه شده است که مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود ، اگرچه یکی از رندر های قسمت پشت دستگاه به نظر می رسد که تنها یک دوربین را نشان دهد

دوربین سلفی تلسکوپی به همراه فلش

Xiaomi Mi Mix اولیه به خاطر دوربین سلفی بدون زرق و برق خود که در حاشیه ی پایینی جلوی گوشی قرار دارد مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است اما از آن جایی که انتظار می رود صفحه نمایش تمام قسمت بدنه ی Xiaomi Mi Mix 2 را بپوشاند ، به نظر می رسد شیائومی قصد دارد از یک دوربین سلفی تلسکوپی به همراه فلش ال ای دی استفاده کند که در لبه ی بالایی سمت راست گوشی قرار می گیرد اما در حالت عادی پنهان است و می تواند با یک دکمه ی سخت افزاری برای گرفتن تصاویر سلفی بالا آورده شود.

دیگر قابلیت ها

همانند Mi Mix، جانشین آن هم پیش بینی می شود از حسگر اثر انگشت اولترا سونیک جاسازی شده در زیر صفحه نمایش استفاده کند. همچنین حدس زده می شود که این گوشی با سیستم عامل اندروید نسخه ی ۷ نوقا به همراه رابط کاربری شرکت شیائومی MIUI 9 در دسترس قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.