Huawei Honor Magic فورا به فروش رسید، حتی سریع تر از Xiaomi Mi Mix - تکفارس 
Huawei Honor Magic فورا به فروش رسید، حتی سریع تر از Xiaomi Mi Mix - تکفارس 

Huawei Honor Magic فورا به فروش رسید، حتی سریع تر از Xiaomi Mi Mix

امیر رزاق
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - 03:00
Huawei Honor Magic فورا به فروش رسید، حتی سریع تر از Xiaomi Mi Mix - تکفارس 

اوایل امروز شرکت Huawei از پرچمدار جدید خود ، گوشی هوشمند Huawei Honor Magic در طی مراسمی در چین رونمایی کرد. این گوشی از طراحی تماشایی بهره می برد که شبیه هیچ چیزی نیست که تا به حال در گوشی های هوشمند دیده ایم ، طراحی این گوشی فراتر از خیره کننده است. این گوشی برای اولین بار در چین در دسترس فروش قرار گرفت و باید به شما بگوییم که Huawei Honor Magic بلافاصله پس از در دسترس خرید قرار گرفتن به صورت کامل به فروش رفت.

هنوز هیچ آمار و ارقام دقیقی از تعداد دستگاهی که هواووی برای فروش قرار داد در دسترس نمی باشد اما گزارش شده است که این پرچمدار هواویی حتی سریع تر از گوشی Xiaomi Mi Mix به فروش رفته است. با تمام صداقت باید بگوییم که Honor Magic گوشی Mi Mix را چه در زمینه ی طراحی و چه در قابلیت هایی که همراه خود دارد، از میدان خارج می کند.

برای رفع هر گونه شک هم باید بگوییم که گوشی Huawei Honor Magic دارای یک صفحه نمایش ۵.۰۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲K بوده که این صفحه نمایش در تمامی جهت های جلویی و همچنین پشتی خمیده است که به این گوشی ظاهر خاص و ویژه ای را بخشیده است. این دستگاه همچنین از پردازنده ی اختصاصی هواووی Kirin 950 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد. این دستگاه از فناوری NFC پشتیبانی می کند و یک حسگر اثر انگشت در زیر دکمه ی هوم آن جاسازی شده است. یک سیستم دوربین دوگانه نیز در پشت گوشی قرار دارد که به صورت افقی در کنار فلش ال ای دی می باشد. این گوشی همچنین یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری در خود جا داده است که گفته می شود قابلیت این را دارد که تنها در ۳۰ دقیقه به میزان شارژ ۹۰ درصدی برسد.

برچسب قیمت ۳۶۹۹ یوآنی (۵۳۳ دلار) این گوشی هم حتی آن را از به فروش رفتن در عرض تنها چند ثانیه باز نداشت. هنوز مشخص نیست که این گوشی در مرحله ی دوم چه زمانی در دسترس خرید قرار می گیرد اما انتظار می رود که به زودی برای بازار های جهانی نیز عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.