گوشی میان رده ای اچ تی سی اکس ۱۰ احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی میان رده ای اچ تی سی اکس ۱۰ احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی میان رده ای اچ تی سی اکس ۱۰ احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

دانیال دهقانی
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 17:09
گوشی میان رده ای اچ تی سی اکس ۱۰ احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی میان رده ای اچ تی سی اکس ۱۰ احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

امروز اخباری از گوشی میان رده ای جدید اچ تی سی (HTC) به گوش رسیده است. طبق گزارش ها، در ماه ژانویه گوشی اچ تی سی وان اکس ۹ (HTC One X9) به زودی با گوشی اچ تی سی اکس ۱۰ (HTC X10) جایگزین خواهد شد. انتظار می رود اچ تی سی اکس ۱۰ یک صفحه نمایش فول اچ دی با ابعاد ۵.۵ اینچ داشته باشد. چیپست شرکت مدیاتک یعنی MediaTek Helio P10 SoC این گوشی را تغذیه خواهد کرد. این چیپست یک پردازنده ۸ هسته ای حقیقی با قدرت ۲ گیگاهرتز خواهد داشت (هسته های Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی Mali-T860 که بر روی ۷۰۰ مگاهرتز کلاک شده است را داراست.

دیگر قسمت شایعات مربوط به میزان رم و دوربین گوشی اختصاص دارد که طبق آن ها این گوشی ۳ گیگابایت حافظه رم و یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه OIS خواهد داشت. طبق شایعاتی که تا کنون منتشر شده، این گوشی قیمتی معادل ۲۸۸ دلار خواهد داشت. اکثر این مشخصات با گوشی اچ تی سی وان اکس ۹ برابری می کند، آن گوشی در تعطیلات میلادی سال گذشته عرضه شده بود.

برای گوشی پرچمدار جدید این شرکت، که احتمالاً اچ تی سی ۱۱ است چند روز پیش خبر رسیده بود که یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پی در نظر گرفته شده است. چیپست تازه معرفی شده اسنپ دراگون ۸۳۵ (Snapdragon 835) که دارای یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ (Adreno 540) است در ساخت این گوشی به کار  رفته است. گفته شده که مقدار حافظه رم این گوشی ۸ گیگابایت خواهد بود که این گوشی را تبدیل به یک غول قدرتمند برای انجام چندین کار به صورت همزمان می کند. انتظار می رود که حافظه داخلی آن هم ۲۵۶ گیگابایت باشد.

اچ تی سی ۱۱ احتمالاً دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی داشته باشد و دوربین جلویی و مربوط به سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری هم که از فناوری Quick Charge 4 استفاده می کند در ساخت این گوشی به کار خواهد رفت. این فناوری ۲۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به Quick Charge 3 دارد. اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری سنس ۸ (Sense 8) نیز به طور پیش فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود. قیمت این گوشی در زمان عرضه اش که زمانی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود، حدود ۶۸۸ دلار تخمین زده شده است.

نظر شما در مورد این گوشی جدید اچ تی سی چیست؟ آیا تهیه آن را به صرفه می دانید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید