گوشی گلکسی سی ۷ پرو در اف سی سی دیده شد - تکفارس 
گوشی گلکسی سی ۷ پرو در اف سی سی دیده شد - تکفارس 

گوشی گلکسی سی ۷ پرو در اف سی سی دیده شد

دانیال دهقانی
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 22:36
گوشی گلکسی سی ۷ پرو در اف سی سی دیده شد - تکفارس 

گوشی گلکسی سی ۷ پرو در اف سی سی دیده شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

با گرفتن گواهی نامه در وب سایت اف سی سی (FCC) گوشی گلکسی سی ۷ پرو ( Galaxy C7 Pro) یک قدم دیگر به رونمایی رسمی معرفی شد. با گمان این که هم گلکسی سی ۷ پرو و هم گلکسی سی ۵ پرو (Galaxy C5 Pro) هر دو در تاریخ ۲۱ ژانویه به طور رسمی معرفی شوند، گرفتن گواهی نامه از آژانس کنترل کیفی تنها یک قدم دیگر را تا رونمایی رسمی از گوشی باقی می گذارد.

گواهی نامه ای که اف سی سی برای این گوشی منتشر کرده افشا می سازد که گلکسی سی ۷ پرو یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری خواهد داشت. پیش تر هم شایعه شده بود که این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت فول اچ دی خواهد داشت. به نظر چیپست اسنپ دراگون ۶۲۶ (Snapdragon 626) در ساخت این گوشی به کار رفته، که یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲.۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ (Adreno 506) را در بر خواهد داشت. این گوشی ۴ گیگابایت هم حافظه رم خواهد داشت و حافظه داخلی آن معادل ۶۴ گیگابایت است.

گوشی گلکسی سی ۷ پرو دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و عقب خود خواهد داشت. گفته شده که اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به طور پیش فرض روی این گوشی نصب شده، ولی انتظار داریم که هر گوشی که در سال ۲۰۱۷ معرفی می شود از همان ابتدا به اندروید ۷ نوقا مجهز شده باشند.

یک هفته پیش بود که ۴ تصویر منتسب به این گوشی که از طریق مرکز کنترل کیفی TENNA منتشر شده بود، به فضای مجازی درز پیدا کرد. به وسیله آن بود که دیدیم به جای آن خط های آنتنی زشتی که اکثراً روی گوشی های هوشمند می بینیم، سامسونگ تصمیم گرفته تا خط های آنتنی فرو رفته و مشبکی را در طراحی این گوشی به کار ببرد که مسلماً به جذابیت ظاهری بیشتر آن کمک خواهد کرد. در کنار آن بد نیست اشاره کنیم که این گوشی از برچسب FCC E بهره می برد، به این معنا که باتری آن غیر قابل تعویض خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید