اچ تی سی در ۱۲ ژانویه چیز جدیدی را معارفه خواهد کرد - تکفارس 
اچ تی سی در ۱۲ ژانویه چیز جدیدی را معارفه خواهد کرد - تکفارس 

اچ تی سی در ۱۲ ژانویه چیز جدیدی را معارفه خواهد کرد

دانیال دهقانی
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 23:02
اچ تی سی در ۱۲ ژانویه چیز جدیدی را معارفه خواهد کرد - تکفارس 

اچ تی سی در ۱۲ ژانویه چیز جدیدی را معارفه خواهد کرد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اچ تی سی (HTC) به رسانه های فعال در حوزه تکنولوژی دعوت نامه های جالبی برای شرکت در رویدادی که در تاریخ ۱۲ ژانویه -چند روزی پس از آن که نمایشگاه CES 2017 به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های مربوط به تکنولوژی در سر تا سر دنیا درب هایش را رو به مردم خواهد بست- فرستاده است.

این دعوت نامه -که عکس آن را بالاتر می توانید مشاهده کنید- به شدت ساده است، و فقط هم اشاره می کند که اچ تی سی چیز جدیدی را “برای شما” دارد. به این نکته هم دقت کنید که لوگوی اچ تی سی در گوشه سمت راست پایین تصویر، با ۹۰ درجه چرخش درج شده و به همین علت حرف C به کار رفته در آن شکل U به خود گرفته است. این نکته ما را بسیار متعجب می سازد.

با وجود آن که مشخص است اچ تی سی محصول جدیدی را برای معرفی دارد (یا شاید هم محصولاتی را)، ولی هنوز سخت است که بخواهیم حدس بزنیم آن چه چیزی است.

اخیراً، در مورد گوشی جدیدی از سوی اچ تی سی با نام اچ تی سی اکس ۱۰ شایعاتی را شنیده ایم و این گوشی باید در ماه ژانویه معرفی شود، ولی ما هنوز قانع نشده ایم که چنین مراسم بزرگی تنها برای معارفه آن گوشی برگزار شود. شاید اچ تی سی بالاخره آماده ورود به عرصه ساعت های مچی هوشمند شده باشد، یا شاید هم همه این ها برای برنامه اچ تی سی در زمینه واقعیت مجازی باشند.

چیزی که ما انتظار “نداریم” تا در ۱۲ ژانویه از آن رونمایی شود اچ تی سی ۱۱ است (دنباله رو گوشی پرچمدار سال گذشته اچ تی سی، یعنی اچ تی سی ۱۰). از آن جایی که اچ تی سی ۱۰ در ماه آوریل ۲۰۱۶ معرفی شده بود، انتظار نمی رود تا اچ تی سی ۱۱ قبل از ماه آوریل ۲۰۱۷ رونمایی شود. به هر حال، دوباره باید بگوییم که فعلاً هیچ چیز قطعی نیست و نمی دانیم چه در پیش روست، پس بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به نظر شما اچ تی سی در ۱۲ ژانویه از چه چیزی رونمایی خواهد کرد؟ نظرات خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید