از زمین تا پلوتون با Pokemon GO - تکفارس 
از زمین تا پلوتون با Pokemon GO - تکفارس 

از زمین تا پلوتون با Pokemon GO

عرفان کرد
۲ دی ۱۳۹۵ - 21:49
از زمین تا پلوتون با Pokemon GO - تکفارس 

از زمان عرضه بازی Pokemon GO اخبار و حواشی زیادی پیرامون این بازی منتشر می شود. از شروع طوفانی این بازی و موجی از کاربرانی که رو به این بازی آوردند تا تصادف های ناشی از این بازی و افت فاحش تعداد کاربران آن، Pokemon GO فراز و نشیب های زیادی را طی کرده. با تکفارس همراه باشید.

این بازی هرچقدر هم که نکته منفی داشته باشد و هرچقد منتقدان از آن انتقاد کنند، یک نکته مصبت غیر قابل انکار دارد که نیانتیک (Niantic)، شرکت توسعه دهنده این بازی، با یک ویدیو از آن رونمایی کرد.

بنا بر اعلام نیانتیک، کاربران بازی Pokemon GO برای پیدا کردن یک پوکمون از میان ۸۸ میلیارد پوکمونی که تا ۷ دسامبر امسال جمع شده، روی هم مسافت ۴.۵ میلیارد مایل (۸.۷ میلیارد کیلومتر) را طی کرده اند.

این مسافت برای کاربران کافی است تا به دورترین فاصله ممکن بین زمین و پلوتون برسند. شاید آپدیت جدید این بازی، که پیکاچو را با کلاه کریسمس معرفی می کند، بتواند کاربران را از منظومه شمسی خارج کند. البته از آن جایی که خیلی از کاربران در هنگام رانندگی از این بازی استفاده می کنند، نمی توان به صورت دقیق مسافت طی شده با پای پیاده را محاسبه کرد اما باید اعتراف کرد که ۸.۷ میلیارد کیلومتر عدد فوق العاده بزرگی است.

بنابراین Pokemon GO یک بازی مناسب برای افرادی است که به دنبال پیاده روی و ورزش هستند.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید