گرسو گوشی لوکس جدیدش را که از تیتانیوم ساخته شده معرفی کرد! - تکفارس 
گرسو گوشی لوکس جدیدش را که از تیتانیوم ساخته شده معرفی کرد! - تکفارس 

گرسو گوشی لوکس جدیدش را که از تیتانیوم ساخته شده معرفی کرد!

دانیال دهقانی
۳ دی ۱۳۹۵ - 03:01
گرسو گوشی لوکس جدیدش را که از تیتانیوم ساخته شده معرفی کرد! - تکفارس 

گرسو گوشی لوکس جدیدش را که از تیتانیوم ساخته شده معرفی کرد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

کمپانی گرسو (Gresso) که تولید کننده گوشی های لوکس و لوازم جانبی مربوط به آن ها است اخیراً محصول جدید خود را معرفی کرده، گوشی مریدین دایمند ادیشن (Meridian Diamon Edition). این گوشی که توصیف شده در ساخت آن از تکنولوژی های رده بالا و مواد لوکس و باارزش در کنار یکدیگر بهره برده شده، طراحی منحصر به فرد و پرجزئیاتی دارد. هر کدام از دکمه های این گوشی از تیتانیوم درجه ۵ ساخته و با یک لایه الماس ۱ قیراطی پوشانده شده است، در حالی که بدنه نیز از تیتانیوم ساخته شده است.

یکی از مدل ها شامل یک بدنه تیتانیومی با یک صفحه کلید ساخته شده از استیل ضد زنگ است، در حالی که مدل دیگر یک بدنه مشکی تیتانیومی داشته و صفحه کلید آن از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. مریدین دایمند ادیشن که ساخت هر یک از آن ۱۸ ساعت زمان برده، به تعداد محدود ۴۵۰ عدد تولید شده است. آیا این قیمت “۳۰ هزار دلاری” این گوشی را توجیه می کند؟ این یک سوال مهم با پاسخ های گوناگون خواهد بود. پیش فروش مریدین دایمند ادیشن از ۲۶ دسامبر آغاز خواهد شد.

در ماه اکتبر بود که گرسو از یک مدل لوکس آیفون ۷ رونمایی کرد که یک بدنه پشتی تیتانیومی داشت و با طرح ها و خطوط خاصی تزئین شده بود که از ۱۱ قطعه الماس ۰.۱ قیراطی برای آن ها استفاده شده بود. تنها ۹۹۹ عدد از آن مدل خاص تولید شده و قیمت آن از ۵۹۰۰ دلار آغاز می شود. اگر شما فکر می کنید که این طیف ارزان قیمت تر محصولات چندان مناسب احوال شما نیستند، می توانید به نسخه بلک دایمند ادیشن (Black Diamond Edition) آیفون ۷ فکر کنید که ۵۰۰ هزار دلار قیمت دارد. در پشت این گوشی از ۱۴۵۰ قطعه الماس استفاده شده (مجموعاً ۱۰۲ قیراط) در حالی که جلوی این گوشی هم از تیتانیوم درجه ۵ ویژه ساخته شده است. این ها نمونه ای از کارهایی است که گرسو انجام می دهد.

به نظر شما محصولات گرسو ارزش خرید دارند؟ نظر خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.