اپل واچ های سری ۱ و ۲ تعمیر شده هم اکنون قابل خریداری هستند - تکفارس 
اپل واچ های سری ۱ و ۲ تعمیر شده هم اکنون قابل خریداری هستند - تکفارس 

اپل واچ های سری ۱ و ۲ تعمیر شده هم اکنون قابل خریداری هستند

دانیال دهقانی
۳ دی ۱۳۹۵ - 16:39
اپل واچ های سری ۱ و ۲ تعمیر شده هم اکنون قابل خریداری هستند - تکفارس 

اپل واچ های سری ۱ و ۲ تعمیر شده هم اکنون قابل خریداری هستند! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

از روز بیستم ماه دسامبر یعنی سه روز پیش، امکان خرید نسخه های تعمیر شده (Refurbished) اپل واچ به طور رسمی از فروشگاه اپل فراهم شده است. این کمپانی نسخه های تعمیر شده اپل واچ ۱ و اپل واچ ۲ را به ترتیب با ۱۴ و ۱۶ درصد قیمت پایین تر نسبت به مدل های آکبند به بازار عرضه می کند. بنابراین، مدل تعمیر شده یک اپل واچ ۱ اکنون با قیمتی معادل ۲۲۹ دلار و یک اپل واچ ۲ با قیمتی معادل ۳۰۹ دلار در دسترس قرار خواهد داشت.

همین حالا، مدل های تعمیر شده اپل واچ تنها با بند های اسپورت (Sport Band) عرضه خواهند شد، اما شما می توانید بین مدل های ۳۸ میلی متری و ۴۲ میلی متری یکی را انتخاب کرده و یک قاب از جنس آلومینیوم یا استیل ضد زنگ را برای آن برگزینید. برای اطلاع یافتن از تمامی حق انتخاب ها نیز می توانید به لینک مربوطه در وب سایت رسمی اپل مراجعه کنید.

با وجود آن که مدل های تعمیر شده قاعدتاً “نو و کار نکرده” نیستند، ولی به هر حال “در حد نو” هستند. در مورد مدل های تعمیراتی اپل واچ اپل هم باید این نکته را در نظر داشت که آن ها توسط خود کمپانی اپل تست شده و گواهی نامه دریافت کرده اند، و با یک سال خدمات پس از فروش به همراه ارسال رایگان (در داخل ایالات متحده آمریکا) عرضه خواهند شد.

نظر شما در رابطه با اپل واچ های تعمیراتی چیست؟ آیا خرید آن ها را به صرفه می دانید یا بهتر است قید قیمت پایین تر را زده و همان مدل آکبند را خریداری کرد؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید