تاخیر پرواز به علت نام Galaxy Note 7 - تکفارس 
تاخیر پرواز به علت نام Galaxy Note 7 - تکفارس 
تاخیر پرواز به علت نام Galaxy Note 7 - تکفارس 

تاخیر پرواز به علت نام Galaxy Note 7

عرفان کرد
۳ دی ۱۳۹۵ - 17:51
تاخیر پرواز به علت نام Galaxy Note 7 - تکفارس 

نام Galaxy Note 7 بر روی یکی از اتصال های Wi-Fi پرواز سن فرانسیسکو به بوستون دردسر ساز شد. با تکفارس همراه شوید.

یکی از پرواز های هواپیمایی ویرجین آمریکا به دلیل این که یکی از مسافران اتصال Wi-Fi خود را “Samsung Galaxy Note7-1097” نامگذاری کرده بود، به تاخیر افتاد. کاپیتان در بلندگو اعلام کرد که این مسئله شوخی نیست و کیف تمام مسافران مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این پرواز از سن فرانسیسکو به مقصد بوستون بود.

خلبان مجبور به تهدید مسافران به فرود اضطراری در ویومینگ شد که بالاخره فرد مظنون خودش را معرفی کرد. خلبان نیز به مسافران اعلام کرد که خوشبختانه Galaxy Note 7 در هواپیما وجود ندارد و فقط نام اتصال یکی از کاربران به این نام تغییر کرده. همین امر باعث شد که این هواپیما با کمی تاخیر در شهر بوستون فرود بیاید.

samsung-galaxy-note-7-shows-up-on-inflight-wi-fi

تصویر منتشر شده توسط یکی از مسافران

حرکت این مسافر باعث شد تا خدمه پرواز، به این گمان که یکGalaxy Note 7 در حال استفاده شدن است، سریعا وارد عمل شوند و شروع به جست و جوی بار تمام مسافران شوند. البته هیچگونه برخوردی با این مسافر نشد و او به راحتی،  مانند سایر مسافران، در بوستون از هواپیما پیاده شد.

با وجود این که اکثر شرکت های ارائه دهنده سرویس دیگر از گوشی Note 7 پشتیبانی نمی کنند و سامسونگ نیز اکثر این گوشی ها را جمع آوری کرده، نام این گوشی همواره در شرایط مختلف مشکل ساز می شود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید