به روز رسانی ۱۰.۲ هم دوای درد Batterygate# نشد - تکفارس 
به روز رسانی ۱۰.۲ هم دوای درد Batterygate# نشد - تکفارس 

به روز رسانی ۱۰.۲ هم دوای درد Batterygate# نشد

عرفان کرد
۳ دی ۱۳۹۵ - 21:55
به روز رسانی ۱۰.۲ هم دوای درد Batterygate# نشد - تکفارس 

به نظر می رسد که جدیدترین به روز رسانی iOS هم نتوانسته مشکل کاربران را با باتری های آیفون رفع کند. مشکلی که ابتدا به نظر می رسید فقط گریبانگیر گوشی های مدل ۶s شده باشد که بعد ها مشخص شد که گوشی های آیفون ۵ نیز چنین مشکلی دارند که کاربران مجبورند با خودشان یک پاوربانک حمل کنند. با تکفارس همراه شوید.

این دستگاه ها به زمانی که شارژشان به ۳۰% برسد خاموش می شوند. وقتی گوشی را به سیم شارژر وصل می کنید گوشی همان عدد ۳۰% را به شما نشان می دهد. مشکل دیگری که در بین کاربران آیفون رایج شده این است که میزان شارژ آن ها برای مدت زمان زیادی بر روی ۱% ثابت می ماند. بعضی از کاربران آیفون می گویند که به روز رسانی ۱۰.۲ سیستم عامل iOS نه تنها دوای دردشان نبوده بلکه مشکلاتشان را بدتر کرده.

کاربرانی که در گروه آزمایشی بتا ۱۰.۲.۱ قرار دارند، اعلام کرده اند که مشکلشان با این به روز رسانی حل شده و دیگر آیفونشان با ۳۰% شارژ خامشو نمی شود. ریچارد یکی از کاربران iOS 10.2 گفته است که:

به روز رسانی جدید مسئله را بدتر کرده، درصد شارژ باتری ام روی یک مقدار ثابت مانده و میزان کاهش شارژم اصلا مرتب نیست. این موضوع خیلی عجیب است.

البته اپل در به روز رسانی iOS 10.2 یک برنامه بررسی مشکلات باتری قرار داده تا بتواند بر روی مشکل باتری ها تحقیق کند.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید