سرویس Apple Music؛ فراتر از ناشر موسیقی، رقیب آینده Spotify - تکفارس 
سرویس Apple Music؛ فراتر از ناشر موسیقی، رقیب آینده Spotify - تکفارس 

سرویس Apple Music؛ فراتر از ناشر موسیقی، رقیب آینده Spotify

عرفان کرد
۴ دی ۱۳۹۵ - 19:51
سرویس Apple Music؛ فراتر از ناشر موسیقی، رقیب آینده Spotify - تکفارس 

سرویس Apple Music قصد دارد فعالیتش را گسترده تر بکند و علاوه بر پخش موسیقی، روابطش را با هنرمندان قوی تر کند. با تکفارس همراه شوید.

چندی پیش روزنامه نیویورک تایمز مصاحبه ای با مسئولین اجراییApple Music منتشر کرد که طی این مصاحبه مسئولین Apple Music موقعیتشان را در عرصه موسیقی، مورد بررسی قرار دادند. جیمی یاوین در این خصوص گفت که آن ها نمی خواهند فقط “ناشر موسیقی” باشند و قصد دارند با تمام کاربران، با سلیقه های مختلف، ارتباط برقرار کنند.

Apple Music در دیدگاه عموم مردم به عنوان پلتفرمی برای پخش آهنگ شناخته می شود اما در حقیقت آن ها چیزی بیش از این هستند. آن ها توانسته اند هنرمندان برجسته دنیای موسیقی را متقاعد کنند که این پلفرم برای تبلیغ کار آن ها به کار می رود و همین امر باعث شده آن ها دسترسی اختصاصی به آثار برخی از این هنرمندان داشته باشند. یکی از معروفترین این هنرمندان، رپر کانادایی، دریک بود، که تور سال گذشته خود را با حمایت اپل برگزار کرد.

SAN FRANCISCO, CA - JUNE 08: Recording artist Drake speaks about Apple Music during the Apple WWDC on June 8, 2015 in San Francisco, California. Apple annouced a new OS X, El Capitan, iOS 9 and Apple Music during the keynote at the annual developers conference that runs through June 12. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)

رپر مشهور کانادایی، دریک، یکی از اصلی ترین هنرمندان مرتبط با Apple Music است

با اینکه بیشتر افراد به میزان افزایش کاربران Apple Music دقت می کنند، مهمترین پیشرفت این گروه، تقویت روابطشان با هنرمندان مشغول در این عرصه است.تاثیر اپل در موفقیت این هنرمندان بسیار بوده؛ به عنوان مثال ترویس اسکات، فیوچر و دی جی کالد، توانستند با آلبوم هایشان، که اختصاص به گروه Apple Music داشتند، در صدر جدول بیلبورد قرار بگیرند. با این اوصاف اپل می تواند سایر هنرمندان را دعوت به همکاری با آن ها بکند.

جیمی یاوین در این خصوص می گوید:

ما درک بسیار خوبی از چیزی که این هنرمندان می خواهند بدست بیاورند، چه حرفه ای و چه تبلیغاتی، داریم. ما می خواهیم این فرهنگ را با ترکیب هنر و تکنولوژی به وجود بیاوریم. ما میخواهیم به هنرمندان ثابت کنیم که ما بهترین جا برای تحقق رویاهای آن ها هستیم.

اگر اپل قصد دارد از بزرگترین گروه فعال در این عرصه، یعنی Spotify، سبقت بگیرد، باید ارتباطش را با این گونه هنرمندان حفظ کند. در واقع Apple Music هیچ گونه خدماتی را بدون دریافت مبلغ اشتراک به کاربران ارائه نمی دهد و شاید این بزرگترین مزیت Spotify بر Apple Music باشید. اپل می تواند با تقویت ارتباط با هنرمندانی که در فهرست Spotify قرار ندارند، ۱۷ میلیون کاربرش را به ۹۵ میلیون کاربر Spotify نزدیک تر کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید