S8 و حافظه رم ۸ گیگابایتی - تکفارس 
S8 و حافظه رم ۸ گیگابایتی - تکفارس 

S8 و حافظه رم ۸ گیگابایتی

عرفان کرد
۶ دی ۱۳۹۵ - 16:14
S8 و حافظه رم ۸ گیگابایتی - تکفارس 

به نظر می رسد سامسونگ برای گوشی Galaxy S8 برنامه های جالی درد. با تکفارس همراه شوید.

بنا بر شایعات منتشر شده، توسط یکی از گروه هایی که معمولا پیش بینی هایشان درست از آب در می آید، گوشی Galaxy S8 شامل حافظه RAM 8 گیگابایتی خواهد بود. سامسونگ از محصولات تولید شده خودش استفاده می کند که طی پروسه ۱۰ نانومتری تولید شده اند.

پیش از این اخباری منتشر شده بود که Galaxy S8 از تراشه حافظه UFS 2.1 استفاده می کند و با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود. به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی S8 را در بهترین شکل ممکن تولید کند تا یاد خاطره Note 7 را از اذهان عمومی پاک کند. همچنین ممکن است سامسونگ به جای تمرکز روی Galaxy Note 8، گوشی S8 را با صفحه نمایش ۶ اینچی عرضه کند. علاوه بر این، سامسونگ دوربین اصلی گوشی های سری Galaxy S را با تکنولوژی دو دوربینی جایگزین می کند.

گوشی Galaxy S8 با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی و تراشه Exynos 8895 عرضه خواهد شد. سیستم عامل این مدل اندروید ۷.۰ خواهد بود و ویژگی های جدیدی مانند دو دستیار مجازی مجزا نیز به آن افزوده خواهند شد.

به نظر می رسد سامسونگ تمام گزینه هایش را برای این گوشی فعال کرده تا بتواند دوباره بازار گوشی های هوشمند را در دست بگیرد. نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید