۱۰ بازی برتر اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید (قسمت اول) - تکفارس 
۱۰ بازی برتر اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید (قسمت اول) - تکفارس 

۱۰ بازی برتر اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید (قسمت اول)

مازیار همتی
۸ دی ۱۳۹۵ - 19:00
۱۰ بازی برتر اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید (قسمت اول) - تکفارس 

سالانه شاهد عرضه تعداد بیشماری عنوان برای تلفن های هوشمند و به ویژه سیستم عامل اندروید هستیم. آیا به نظر شما تمامی آن ها جزو بهترین ها هستند؟ قطعاً اینطور نیست. به جرعت می توان گفت نیمی از این عناوین حتی ارزش یک بار امتحان هم ندارند و صرفاً فقط نام بازی را به دوش می کشند. حدود یک سوم آن ها هم ارزش چند روز انجام را دارند و می توان آن ها را تحمل کرد. نیمی دیگر به دسته اعتیاد آور اضافه اضافه می شوند و اگر چند ماه هم آن ها را انجام دهیم باز هم برایمان تکراری نمی شوند. در این مقاله به بررسی ۱۰ بازی برتر اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید می پردازیم، با تکفارس همراه باشید …

توجه: رتبه بندی های مقاله زیر بر طبق نظر شخصی نویسنده انجام شده و این رتبه بندی ها صرفاً برای ترتیب معرفی عناوین صورت گرفته است.

android_800_thumb800

۱۰- AA 

aa-nodes-ios-app-template-7589_image_7589

aa نام یک بازی معروف فکری و اعتیاد آور است. این عنوان شامل ۶۰۰ مرحله هیجان انگیز می باشد و هر کدام از مراحل آن سخت تر از دیگری است. مراحل بازی در نگاه اول بسیار راحت به نظر می رسند اما وقتی وارد بازی می شوید و ۵ مرحله اول را به راحتی رد می کنید و بعد از آن با مراحل سخت رو به رو می شوید متوجه این موضوع می شوید که این بازی به آن راحتی ها هم که فکرش را می کنید نیست. کلیه مراحل بازی در وصل کردن توپ به دایره اصلی خلاصه می شود. به این صورت که شما در یک مرحله برای مثال ۱۰ توپ دریافت می کنید و بازی می گوید که شما باید این ۱۰ توپ را به دایره اصلی بازی وصل کنید بدون این که با دایره های دیگر این دایره اصلی  که در حال چرخش به حالت دورانی است برخورد کند. باز هم در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما اینطور نیست. هر چه مراحل بیشتر را طی می کنید سختی بازی و تعداد توپ و همچنین سرعت چرخش دایره اصلی بیشتر می شود. نمی توان گفت که aa گرافیک بالایی ندارد و نمی شود آن را تجربه کرد. برای این که وقتی وارد بازی می شوید، نوع آن توجه شما را جلب خواهد کرد. در واقع محیط بازی خیلی ساده طراحی شده، فقط یک دایره بزرگ و دایره هایی که به آن وصل شده اند و رنگ مشکی و کرم زمینه آن. برای انجام این عنوان نیاز به هوش و تمرکز و البته از همه مهم تر صبر زیادی خواهید داشت.

دریافت AA از گوگل پلی

۹- Fruit Ninja

frutininja

تمامی کسانی که صاحب یک تلفن هوشمند اندرویدی هستند، حداقال یک بار نام عنوان محبوب Fruit Ninja یا همان میوه خورد کن را شنیده اند. Fruit Ninja نام یک عنوان بسیار اعتیاد آور اندروید است که هر چقدر هم که انجامش دهید باز هم خسته نمی شوید. درون این بازی کار شما فقط خورد کردن میوه هایی می باشد که از پایین صفحه به بالا پرتاپ می شوند. البته باید مراقب بمب ها و میوه های منفی بازی باشید که به هیچ عنوان نباید آن ها را خورد کنید چون موجب کم شدن امتیاز از شما می شوند. اما میوه هایی هم وجود دارند که با خورد کردن آن ها به طور مثال میوه ها کند تر حرکت می کنند و یا تمام آن ها با هم خورد می شوند. شاید از خود بپرسید با خورد کردن این میوه ها به چه جایی می رسیم یا چه چیزی بهمان می رسد؟ بگذارید برایتان بگویم. شما فقط با خورد کردن این میوه ها امتیاز جمع می کنید و هیچ چیزی قرار نیست که به شما برسد. این عنوان فقط جنبه سرگرم کردن شما را دارد و دیگر چه از این بهتر؟ می توانید در اوقات فراقت خود از انجام Fruit Ninja و خورد کردن میوه ها لذت ببرید. گرافیک این عنوان هم از طراحی خوبی برخوردار است. بعد از خورد کردن هر میوه کمی از آب آن بر روی تخته پشت سر شما ریخته می شود. قبل از اجرا این عنوان مراقب باشید که معتاد آن نشوید.

دریافت Fruit Ninja از گوگل پلی

۸- Vector

vector

Vector نام عنوانی بسیار اعتیاد آور است که ساخته دست کمپانی Nekki می باشد. عناوین زیادی با کلیت پرش و پارکور منتشر می شوند اما هیچ کدام آن حال و هوای تعقیب و گریز Vector را ندارند. Vector از گیم پلی کاملاً ساده و در عین حال جذاب گیرا برخوردار است. نیاز نیست که مهارت زیادی در این گونه عناوین داشته باشید. کار شما فقط فرار است. وکتور می خواهد از دست مامورین فرار کند و شما باید با بالا و پایین کردن انگشت خود و لمس صفحه او را نجات دهید. از همان ابتدا بازی شخصیت اصلی شروع به دویدن می کند و کار شما فقط بالا و پایین کردن است. اگر به موانعی که بر سر راه تان قرار دارد برخورد کنید، از سرعت تان کاسته و مامور پشت سر شما به شما نزدیک تر می شود. اگر هم به شما برسد باید دوباره از اول همان مرحله را شروع کنید. جلوه ها و انیمیشن های این عنوان فوق العاده است. نیمی از لذت تعقیب و گریز Vector به این انیمیشن ها بستگی دارد. وقتی از روی موانع پرش می کنید حرکات دست و پای شخصیت اصلی بازی بسیار طبیعی عمل می کند و این واقعا برای یک عنوان این چنینی فوق العاده است. گرافیک وکتور از طراحی خاصی برخوردار نمی باشد ولی در عین سادگی، زیبایی خودش را هم دارد. بیشترین رنگ هایی که در بازی استفاده شده اند عبارت اند از آبی، مشکی و زرد. اگر هنوز این عنوان زیبا ساخته دست کمپانی Nekki را تجربه نکرده اید گوشی خود را برداشته و این بازی زیبا را دانلود کنید.

دریافت Vector از گوگل پلی

۷- Clash Royale

1457532679clashroyale

Clash Royale نام عنوانی تقریباً تازه وارد اما موفق مانند دیگر بازی های کمپانی Super Ceel است. Super Ceel خالق عناوینی همچون Clash Of Clans و Boom Beach می باشد. Clash Royal ابتدا فقط برای سیستم عامل IOS به انتشار رسیده بود که بعد از چند هفته برای سیستم عامل اندروید هم به انتشار رسید و شهرتش جهانی و چند برابر شد. این بازی تازه وارد با این که تازه وارد است، هم اکنون در حال رقابت با عنوان معروف Clash Of Clans می باشد. در این عنوان هم مانند سایر عناوین سبک MOBA باید نیرو خود را به سمت قلعه و سپاه دشمن حرکت داده و از طرفی مراقب قلعه خود باشید تا توسط سپاه دشمن نابود نشود. در بازی تعداد زیادی کارت در اختیار شما قرار داده می شود که باید آن ها را به دست آورده و به کمکشان یک تیم تشکیل داده و به مبارزه با دشمن بپردازید. همچنین می توانید مانند عنوان Clash Of Clans برای خود یک کلن تشکیل داده و کارت های خودتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر به تصاویری که از این عنوان منتشر می شود توجه کنید، متوجه این موضوع می شوید که بیشتر شخصیت های Clash Royale، همان شخصیت های دوست داشتنی و نام آشنا Clash Of Clans هستند. البته شخصیت های دیگری مانند پرنسس درون بازی وجود دارد. Clash Royale از گرافیک فانتزی برخوردار است. ایده این نوع گرافیک بهترین کار ممکن برای این عنوان بود به این دلیل که اگر گرافیک Clash Royale هم مانند Clash Of Clans طراحی و ساخته می شد، دیگر هیچ فرق خاصی میان آن ها باقی نمی ماند. اگر هنوز این عنوان دوست داشتنی را تجربه نکرده اید، پیشنهاد تکفارس به شما این پیشنهاد را می کند که همین الان تلفن اندرویدی خود را برداشته و این بازی را دانلود کنید.

دریافت Clash Royale از گوگل پلی

۶- Plants vs Zombies 2

maxresdefault-2

در زندگی خود حتما یک بار نام سری زیبا Plants Vs Zombies را شنیده ایم. اما تا به حال به فکر این افتاد اید که چرا این فرانچایز را درون گوشی های هوشمند اندرویدی خود امتحان نکنیم؟ کمپانی EA برای پاسخ به این ایده شما، فرانچایز Plants Vs Zombies را به تلفن های هوشمند آورده تا طرفداران این بازی دیگر ساعت ها وقت خود را پشت سیستم تلف نکنند. داستان بازی طبق تمامی نسخه ها درباره تعداد زیادی زامبی است که می خواهند به خانه یک فرد دسترسی پیدا کنند و آن را از بین ببرنند. اما گل و گیاهان این فرد نمی خواهند که این اتفاق بی افتد و خانه نازنین شان نابود شود. پس دست به کار شده و به کمک شما در سر راه این زامبی ها کاشته می شوند تا آن ها را نابود کنند. کار اصلی را یک گیاه توپی شکل انجام می دهد که شما باید در تمامی مراحل آن را خریداری کنید. برای خرید این گیاهان نیاز به کمی سکه دارید که می توانید از گل آفتاب گردان آن را تهیه و گیاهان خود را خریداری کنید. سطح مراحل بعد از اتمام هر کدام از آن ها بالا تر می رود. پیشنهاد می کنم حتما Plants vs Zombies 2 را بر روی تلفن هوشنمند اندرویدی خود تجربه کنید.

دریافت Plants vs Zombies 2 از گوگل پلی

۵- Piano Tiles

piano-tiles-2-apk-download

سمفونی کاشی ها یا همان Piano Tiles 2 نام عنوانی فوق العاده زیبا و اعیاد آور برای سیستم عامل اندوید و ساخته دست استودیو Clean Master Games است. این عنوان برترین بازی مدال بهترین بازی سال ۲۰۱۶ برای تلفن های هوشمند اندرویدی از طرف گوگل پلی را دریافت کرده و تا به حال بیش از ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ با توسط کاربران اندرویدی دانلود شده است. در بازی نیازی نیست که کار خیلی سختی انجام دهید. فقط باید به کاشی هایی که در صفحه وجود دارند قبل رد شدن از آن ها بهشان ضربه زده و به موسیقی زیبا بازی گوش دهید. بحث از موسیقی شد، بگذارید برایتان بگویم در این بازی ۲۶ مگابایتی گنجینه ای از موسیقی پیانویی قرار داده شده است که با ضربه زدن به کاشی ها نواخته می شود و هیجان بازی را دو چندان می کند. اگر در هنگام بازی یکی از کاشی ها را جا بی اندازید، باید دوباره از اول شروع کرده تا رکورد قبلی خود تان را بزنید. همچنین در بازی چند کاشی پشت سر هم قرار دارد که باید دست خود را تا پایان آن ها رویشان قرار دهید و اگر نصف را دستتان را بردارید ریتم موسیقی بازی بهم ریخته و از هیجانش کم می شود. همچنین گرافیک Piano Tiles 2 نسبت به نسخه قبلی خود به کلی تغییر کرده و دیگر با آن محیط سیاه و سفید و بی رنگ روح عنوان سابق رو به رو نخواهیم بود. بعد از رد کردن حدود ۳۰ کاشی رنگ صفحه اصلی زمینه به صورتی یا … تغییر خواهد که جلوه خاصی به روند بازی می دهد. Piano Tiles 2 یک عنوان فوق العاده اعتیاد آور برای تلفن های هوشمند اندرویدی است که تکفارس پیشنهاد می کند آن را تجربه کنید.

دریافت Piano Tiles از گوگل پلی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.