گلکسی S8 با قلم سری نوت!؟ - تکفارس 
گلکسی S8 با قلم سری نوت!؟ - تکفارس 

گلکسی S8 با قلم سری نوت!؟

امید بصیری
۹ دی ۱۳۹۵ - 11:00
گلکسی S8 با قلم سری نوت!؟ - تکفارس 

شاید قلم S Pen Stylus به گلکسی اس ۸ هم بیاید. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سری قلم های S Pen Stylus محدود به سری گوشی های گلکسی نوت شرکت کره ای سامسونگ هستند اما برخی گزارشات از خبرگزاری های چینی نشان می دهند که ممکن است این رویه در سال های آینده کمی تغییر کند. سری گلکسی اس سامسونگ هیچ وقت با یک قلم داخلی همانند گوشی های سری گلکسی نوت عرضه نشده اند. این گزارش اشاره می کند که یکی از نمونه های اولیه ی گلکسی اس ۸ قلم مخصوصی ای در داخل خود داشته اما ظاهراً سامسونگ با آن مخالفت کرده است. به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا S Pen را به عنوان یکی از لوازم جانبی این گوشی هوشمند عرضه کند.

پیشنهاد قلم به عنوان یک وسیله ی جانبی کار معقولی به نظر می رسد، علی الخصوص وقتی که این شایعه را هم در نظر بگیرید که ممکن است گلکسی اس ۸ از یک صفحه نمایش ۶ اینچی بهره ببرد. در این صورت این گوشی همانند گلکسی نوت ۷ ۵.۷ اینچی در رده ی فبلت ها قرار خواهد گرفت و در این شرایط یک قلم بسیار کارآمد خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که این قلم چه قدر برای مشتریان خرج خواهد برداشت.

اضافه کردن قلم S Pen به سری گلکسی اس بسیاری از طرفداران سری نوت را نگران خواهد کرد. آن ها هم اکنون نیز با شایعات بسیار نگران کننده ای همچون احتمال از رده خارج کردن سری نوت برای همیشه پس از فاجعه ی پیش آمده برای نوت ۷ رو به رو هستند. البته نیازی نیست آن چنان نگران باشید، شاید اضافه کردن قلم محبوب سری نوت به سری اس به این دلیل باشد که به مدت یک سال هیچ گوشی جدیدی از این خانواده وارد بازار نخواهد شد. گرچه خود این شرکت نیز اشاراتی به وجود یک گلکسی نوت ۸ در سال آینده داشته است.

قبلا نیز در برخی گزارشات خواندیم که سامسونگ در حال آزمایش کردن نسخه های اولیه ی مختلفی از گلکسی اس ۸ است. در طی چند هفته ی آینده باید با عکس های بیشتری از محصول مورد انتظار رو به رو شویم. شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ در ماه آوریل در رویدادی مستقل در نیویورک از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا اضافه شدن این قلم به این گوشی را گامی مثبت ارزیابی می کنید!؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید