گوشی HTC Ocean Note : دوربین عالی، حذف جک ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C - تکفارس 
گوشی HTC Ocean Note : دوربین عالی، حذف جک ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C - تکفارس 

گوشی HTC Ocean Note : دوربین عالی، حذف جک ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C

امیر رزاق
۱۰ دی ۱۳۹۵ - 17:39
گوشی HTC Ocean Note : دوربین عالی، حذف جک ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C - تکفارس 

چندی پیش شایعاتی به بیرون درز کرده بود که HTC در طی سه ماه آینده، سه گوشی هوشمند جدید به بازار عرضه خواهد. اسم های رمز این گوشی ها طبق گفته ها، Ocean Master، Ocean Smart و Ocean Note می باشد. و Ocean Note احتمالا بزرگ ترین صفحه نمایش این سه گوشی را خواهد داشت، امروز نیز اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی منتشر شد. طبق گفته ها این گوشی در رنگ های مشکی، سفید و آبی موجود خواهد بود و از قابلیت دو سیم کارت همزمان بهره خواهد برد که سیم کارت اول از فناوری ۴G پشتیبانی می کند و سیم کارت دوم نیز از ۳G پشتیبانی می کند. جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم احتمالا در این دستگاه حضور نخواهد داشت و روند جدید دیده شده در گوشی هایی همچون سری Motorola Moto Z و Apple iPhone 7 و Apple iPhone 7 Plus را ادامه خواهد داد.

همچنین انتظار می رود HTC Ocean Note در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۷ در کنار چندل مدل گوشی اچ تی سی دیگر رونمایی گردد. امروز صبح هم یک منبع از تایوان، کشور مبدا HTC، در شایعه ی جدیدی اعلام کرد که این گوشی دوربین اصلی فوق العاده ای خواهد داشت که بالا ترین نمره در DxOMark در بین هر دوربین گوشی هوشمند دیگری را خواهد گرفت. این دستاورد هم اکنون در اختیار گوشی Google Pixel می باشد.

امید می رود به زودی خبر های بیش تری از چیز هایی که می توانیم بر روی مدل های جدید شرکت HTC انتظار داشته باشیم، بشنویم. در کنار پرچمدار این شرکت، HTC 11 که مشخصا مشخصات رده بالایی خواهد داشت، گوشی میان رده HTC One X10 هم انتظار می رود که به زودی عرضه گردد. این گوشی که احتمالا از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بهره خواهد برد ، انتظار می رود از چیپست هشت هسته ای Helio P10 مدیاتک با قدرت ۲ گیگا هرتز به همراه واحد گرافیکی Mali-T860 استفاده نماید. حافظه رم ۳ گیگابایتی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت OIS از دیگر مشخصات این گوشی می باشند.

آمار فروش گوشی های شرکت تایوانی HTC همچنان در رکود قرار دارند و سوال بزرگ این است که آیا هیچ کدام از این مدل ها می توانند وضع کنونی را برای این سازنده تغییر دهند یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید