سامسونگ مالزی آخرین بروز رسانی galaxy note 7 را برای ۳۱ دسامبر تأیید کرد - تکفارس 
سامسونگ مالزی آخرین بروز رسانی galaxy note 7 را برای ۳۱ دسامبر تأیید کرد - تکفارس 

سامسونگ مالزی آخرین بروز رسانی galaxy note 7 را برای ۳۱ دسامبر تأیید کرد

سپهر حقی
۱۰ دی ۱۳۹۵ - 21:37
سامسونگ مالزی آخرین بروز رسانی galaxy note 7 را برای ۳۱ دسامبر تأیید کرد - تکفارس 

۲ میلیون دستگاه galaxy note 7 در سراسر جهان طی برنامه ی جمع آوری جهانی آن باز پس گرفته شدند، اما مقداری کمتر از ۱ میلیون دستگاه هنوز آن بیرونند – گواهی بر اراده بعضی مصرف کنندگان که بی توجه به شایعات پای یک گوشی ایستاده اند. در حالیکه شرکت های آمریکایی آخرین بروز رسانی galaxy note 7 را تأیید کرده اند و دارند به آن عمل می کنند(t-mobile اولین آنها در آمریکاست) سامسونگ هنوز در حال جمع آوری بقیه ی آن ها از سراسر دنیاست. نگرانی اخیر در مورد صاحبان مالایی این دستگاه هاست.

سامسونگ مالزی تأیید کرد ۸۰۰ دستگاه note 7 در ساعت ۹ شب ۳۱ دسامبر به انتهای کار خود می رسند. سامسونگ در حال فرستادن پیام هایی برای تمامی گوشی های هوشمندش در مالزی است، که درباره ی آخرین بروز رسانی آن ها و اتفاقی که برای بقیه ی note 7 ها پیش می آید توضیح می دهد. در اسرع وقت، این بروز رسانی شارژ گوشی را خالی کرده و توانایی شارژ مجدد را از آن می گیرد. به محض دانلود این بروز رسانی، دستگاه دیگر ریبوت نخواهد شد.

مشتریان مالایی که نمی دانند بعد از پس دادن گوشی خود چه کار کنند، می توانند به دنبال یک galaxy s7 edge که یک gear VR نیز به صورت مجانی در کنار آن قرار دارد بروند. علاوه بر آن، سامسونگ در حال تست آزمایشی samsung pay در این کشور است – پس صاحبان جدید s7 edge که از یک محصول مجانی نیز بهره مند می شوند لازم نیست برای پرداخت با گوشی ها ی جدید شان زیاد صبر کنند.

اما برای الان، ما تمام صاحبان note7 را مجاب به تحویل و تعویض گوشی خود می کنیم. ما هم چنین یک لیست ۶ تا یی از جایگزین ها یی برای این محصول داریم که می توانید برای خرید از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید