انفجار Galaxy S6 و پسر ۶ ماهه ای که در امان ماند - تکفارس 
انفجار Galaxy S6 و پسر ۶ ماهه ای که در امان ماند - تکفارس 

انفجار Galaxy S6 و پسر ۶ ماهه ای که در امان ماند

عرفان کرد
۱۲ دی ۱۳۹۵ - 12:48

انفجار گوشی های هوشمند، و به ویژه سامسونگ، اتفاقی است که گوشمان به شنید اخبارش عادت کرده. این بار خانواده لیدز قربانی این انفجار ها شد اما خوشبختانه هیچ کسی آسیب ندید. با تکفارس همراه شوید.

شب کریسمس در انگلیس بود که یک گوشی Galaxy S6 در خانه خانواده لیدز منفجر شد و خطر از بیخ گوش فرزند ۶ ماهه آن ها گذشت. گوشی Galaxy S6، کنار تخت، در حال شارژ شدن بود که ویکنوریا لیدز ۳۹ ساله از راه رسید و متوجه صدایی شد. هر چند که صدا آن قدر هم بلند نبود اما خوشبختانه ویکتوریا متوجه آن صدا شد و هر چه سریعتر خودش رو به اتاق خواب رساند. در آن لحظه، گوشی او شعله ور شد و همه جا را آتش فرا گرفت.

فقط چند لحظه قبل از انفجار گوشی بود که ویکتوریا پسرش را، که خوب بود، از جایش بلند کرد و او را روی تخت قرار داد. نکته ترسناک تر این است که ویکتوریا فقط ۵ دقیقه با رفتن به حمام فاصله داشت و اگر گوشی ۵ دقیقه دیر تر منفجر می شد، ممکن بود آسیب جدی به فرزندش وارد شود.

اما او پسرزش را برداشت و به بیرون از اتاق برد و همسرش نیز شارژر را از برق درآورد و خانواده از هر گونه آسیبی در امان ماندند. ویکتوریا اعلام کرده که با سامسونگ تماس گرفته و آن ها قول داده اند یک گوشی جدید برای او ارسال کنند. با وجود این که یک هفته از این اتفاق گذشته، هنوز خبری از گوشی جدید نشده.

در همین خصوص، سامسونگ اعلامیه ای منتشر کرده و از خانواده Galaxy S6 دفاع کرده:

سامسونگ پشت سلامت و کیفیت میلیون ها گوشی خانواده Galaxy S6 ایستاده. تا زمانی که سامسونگ این نمونه ها را جمع آوری نکند و آن ها را مورد آزمایش قرار ندهد، نمی توان از دلیل اصلی این حوادث سخن گفت. از لحظه مطلع شدن از این حادثه، سامسونگ قصد تماس با مشتری را دارد و مستقیما با خانم لیدز در ارتباط است تا قدم های بعدی را نهایی کند. امنیت مشتری همچنان اولویت اول کار ما است و ما با تمام کسانی که دچار این گونه حوادث شده اند، تماس برقرار می کنیم تا از دلایل آن اتفاق مطلع شویم.

در حالی که گوشی های  Note 7 به دلیل این انفجار ها جمع آوری شدند، چند گوشی Galaxy S6 و حتی گوشی های iPhone نیز دچار چنین مشکلاتی شده اند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید