چندین تغییر برای Windows 10 Mobile در سال بعد - تکفارس 
چندین تغییر برای Windows 10 Mobile در سال بعد - تکفارس 

چندین تغییر برای Windows 10 Mobile در سال بعد

سپهر حقی
۱۲ دی ۱۳۹۵ - 21:09
چندین تغییر برای Windows 10 Mobile در سال بعد - تکفارس 

با این که از نظر در اختیار داشتن سهم بازار ، سیستم عامل Windows 10 Mobile با فاصله طولانی پشت سر سیستم هایی مثل ios و یا android قرار گرفته است، هنوز هم برای خود مصرف کنندگانی دارد که خواستار بروز رسانی این سیستم و داشتن امکانات جدید بر روی گوشی تلفن همراه خود باشند. پس بله ، سال ۲۰۱۷ شاهد چند رقم ویژگی جدید بر روی Windows 10 Mobile خواهد بود. یکی از این ویژگی ها ، سیستمی به نام ۳D Preview خواهد بود که به شما اجازه می دهد بعضی مطالب دل خواه را به صورت ۳D ببینید. در نهایت امر ، شما حتی می توانید برای خود مطالب ۳D پدید بیاورید.

شما شاید بتوانید به خاطر بیاورید که چندین سال پیش ، یک سری مدل های android طراحی شده بود که می توانست مطالب را در غالب ۳D ارائه دهد. ویدئو های مشخصی در youtube به این فرمت قابل تماشا هستند، و دوربین های ۳D بر پشت گوشی های مختلف وجود دارد که با آن ها می توان تصاوبر و فیلم های ۳D را ضبط کرد. این گوشی های همراه شامل گوشی htc evo 3D و همین طور گوشی LG optimus 3D می شدند. این دستگاه ها با تکنولوژی برجسته بین (stereoscopic technology ) کار می کردند که نیازی به گذاشتن عینک بر روی چشم ها برای دیدن جلوه های ویژه ی سه بعدی نبود.

حیطه ی دیگری که با بروز رسانی Windows 10 Mobile در آن تغییراتی ایجاد می شود Edge browser آن است. زمانی که می خواهید در یک فروشگاه اینترنتی مشخص آنلاین مبلغی پرداخت کنید، از شما خواسته می شود که Microsoft Wallet را بر روی edge تنظیم کنید. زمانی که این اجرا شد، هر دفعه که شما خواسته باشید پس از خرید آنلاین از صفحه خارج شوید، به طور خود کار شما را به Microsoft Wallet وصل می کند. تنها فروشنده هایی که شما انتخاب می کنید می توانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. اطلاعات کارت اعتباری شما نیز از حساب microsoft شما برداشته می شود تا لازم نباشد برای هر عملیات کارت خود را بیرون آورید.

Windows 10 Mobile هم چنین دارای یک امکان جدید منحصر به فرد خواهد بود که مربوط به بروز رسانی نرم افزار ها و برنامه های روی دستگاه می شود. این امکان این اجازه را به شما می دهد که بروز رسانی یک برنامه را در نقطه ی مشخصی متوقف کنید و بعد از بیش از ۳۵ روز بعد دوباره از همان نقطه ادامه دهید. بر اساس گزارشات، یک حالت integrated book store نیز به جست و جو گر edge اضافه می شود که می توانید به وسیله آن کتاب های با فرمت epub ( یکی از فرمت های کتاب های الکترونیکی ) را ذخیره یا نشانه گذاری بکنید. و همین طور برنامه ی settings در آن تجدید نظر شده و قرار است اطلاعات بیشتری از نرم افزار هایی که بر روی دستگاه نصب است نمایش دهد.

ما به احتمال بسیار زیاد باید شاهد عرضه شدن بروز رسانی جدید Windows 10 Mobile در اوایل سال ۲۰۱۷ باشیم که گواهی است بر این موضوع که هنوز می توان مقداری امید به این پلت فرم داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.