مشکلی جدید برای سامسونگ: لنز دوربین پشت Galaxy S7 به طرز مشکوکی ترک بر می دارد - تکفارس 
مشکلی جدید برای سامسونگ: لنز دوربین پشت Galaxy S7 به طرز مشکوکی ترک بر می دارد - تکفارس 

مشکلی جدید برای سامسونگ: لنز دوربین پشت Galaxy S7 به طرز مشکوکی ترک بر می دارد

سپهر حقی
۱۲ دی ۱۳۹۵ - 23:04
مشکلی جدید برای سامسونگ: لنز دوربین پشت Galaxy S7 به طرز مشکوکی ترک بر می دارد - تکفارس 

اگر شرکتی باشد که از پایان یافتن سال ۲۰۱۶ خوش حال باشد، آن شرکت سامسونگ است. این شرکت سال ۲۰۱۶ را به خوبی آغاز کرد، از آن جایی که گوشی های samsung galaxy s7 و samsung galaxy s7 edge به سرعت تبدیل به گل سر سبد گوشی های دارای سیستم عامل android شدند. و خوره های گوشی های هوشمند با اشتیاق منتظر عرضه شدن samsung galaxy note 7 بودند. این مدل قرار بود اولین مدل سری note باشد که مقاوم در برابر باران است. و با آن گواهی رتبه بندی IP68 که داشت می توانست درون ۵ فوت آب برای نیم ساعت غوطه ور بماند و بدون صدمه دیدن بیرون بیاید.

اما در تلاشی برای قرار دادن همه چیز در samsung galaxy note 7 بجز یک سینک آشپز خانه ، مهندسان شرکت سامسونگ تلاش کردند برای ایجاد فضای داخلی بیشتر یک باتری باریک طراحی کنند. اما در حین تلاش برای رسیدن به این هدف، جای کافی برای بر خورد نکردن اجزاء لطیف و قابل اشتعال دستگاه فراهم نکردند. در نتیجه ، چند دستگاه samsung galaxy note 7 منفجر شدند. چندین باز پس دادن محصول رخ داد ، و samsung galaxy note 7 از روی قفسه ی فروشگاه ها جمع شد.

مشکل اخیری که شرکت سامسونگ را در گیر خود کرده ظاهرا مربوط به لنز دوربین عقب galaxy s7 می باشد. در داستانی که هفته ی پیش در سایت Consumerist قرار داده شد ، یک مالک دستگاه samsung galaxy s7 به نام شان ، صبح که از خواب بلند می شود لنز دوربین عقبی گوشی خود را شکسته می یابد در حالی که در تمام طول شب داخل قاب خود بوده و هیچ ضربه ای به آن وارد نشده است.

همان طور که خودتان می توانید تصورش را بکنید، شرکت سامسونگ این داستان را باور نکرده و از عمل به گارانتی سر باز زده است. مالکان دیگری از این مدل نیز داستانی مشابه همین را تجربه کرده اند و آن را بر روی سایت مشتریان سامسونگ قرار داده اند. در حالی که سامسونگ در جواب بعضی از این پست ها این حادثه را یک “حادثه ی ایزوله شده” خوانده، این رشته شکایات شامل ۲۲ صفحه از یک شکایت مشابه بوده است.

حتی اگر مجبور شده اید برای درست کردن لنز دوربین خود چیزی نزدیک به ۷۰ دلار بپردازید، بازم نگران نباشید که زیرا کمک قانونی در راه است. یک شرکت حقوقی به نام Keller Rohrback L.L.P در تلاش است با صاحبان گوشی تلفن هوشمند samsung galaxy s7 که لنز دوربین عقب دستگاه آن ها بدون وارد آمدن هیچ گونه ضربه ای شکسته است ، تماس بگیرد.

مصرف کنندگان بسیار زیادی مثال هایی از این حادثه که لنز دوربین پشت تلفنشان بدون حضور نیروی خارجی به صورت یک دایره شکسته ارائه داده اند. علی رقم در یافت شکایت های بی شمار در باره ی این نقص فنی واضح، شرکت سامسونگ به کل منکر این مسئله می شود و به جای تعمیر و یا تأویض این دستگاه ها ، تقصیر را به گردن مشتریان می اندازد در حالی که دستگاه هنوز شامل گارانتی می شود. شرکت سامسونگ متوجه است که یک دوربین فوق العاده یکی از لوازم حیاتی و مورد نیاز برای هر گوشی هوشمندی است و سری گوشی های galaxy s7 را با توجه به این موضوع وارد بازار کرده است. بدون یک دوربین سالم ، یک گوشی هوشمند فقط تا اندازه ای کار آمد است، و در حالی که شرکت سامسونگ از تعمیر و یا تأویض این گوشی های آسیب دیده سر باز می زند، مشتریان خود را با یک گوشی ناقص می یابند ” Keller Rohrback L.L.P

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید