سامسونگ نتایج بررسی ها روی Galaxy Note 7 را اواسط این ماه منتشر می کند - تکفارس 
سامسونگ نتایج بررسی ها روی Galaxy Note 7 را اواسط این ماه منتشر می کند - تکفارس 

سامسونگ نتایج بررسی ها روی Galaxy Note 7 را اواسط این ماه منتشر می کند

سپهر حقی
۱۳ دی ۱۳۹۵ - 14:14
سامسونگ نتایج بررسی ها روی Galaxy Note 7 را اواسط این ماه منتشر می کند - تکفارس 

بیش از دو هفته ی پیش، صحبت هایی مبنی بر این که شرکت سامسونگ می خواهد تحقیقاتی داخلی در باره ی علل منفجر شدن Galaxy Note 7 که آن را از بازار ها جمع کرد، به عمل بیاورد. شرکت سامسونگ در ابتدا مشکل را باتری های معیوب ارزیابی کرد، اما هنگامی که باتری های جدید را با آن ها تأویض کردند نیز ، دستگاه Galaxy Note 7 به آتش گرفتن خود ادامه داد. در این زمان بود که Galaxy Note 7 برای بار دوم جمع آوری و برای همیشه از بازار خارج شد.

در تلاشی برای سر در آوردن از این موضوع که چرا Galaxy Note 7 تبدیل به یک سلاح کشنده شده است، شرکت سامسونگ تصمیم به یک تحقیقات داخلی گرفت. به عقیده ی روز نامه ی JoongAng Ilbo کره ی جنوبی، این تلاش طاقت فرسا به پایان رسیده است. شرکت سامسونگ در اواسط این ماه بیانیه ای منتشر می کند که در نهایت به سؤالات عدیده ای پیرامون این مبحث که چه اتفاقی برای Galaxy Note 7 افتاد پاسخ خواهد داد و خوش بختانه این موضوع برای همیشه رفع خواهد شد.

طبق گفته ی اشخاصی که اطلاعاتی پیرامون این مطلب دارند، شرکت سامسونگ اعلام خواهد کرد که ترکیبی از عامل های مختلف دست به دست هم دادند و این حادثه به وجود آمد. با انتشار این اطلاعات برای عموم ، شرکت سامسونگ امید وار است این ابری که پرامون نام این شرکت را از ماه سپتامبر قبل که تمام این ماجرا ها شروع شد گرفته، محو شود. گزارشات حاکی از آن است که فقط چند نفری که در رأس این شرکت قرار دارند از نتیجه این تحقیقات با خبر هستند.

راه دیگری که شرکت سامسونگ امید وار است از آن طریق بتواند دوباره پشتیبانی عموم را به دست آورد ، عرضه ی گوشی هوشمند جدید خود به نام Samsung Galaxy s8 است. این شرکت برای این که مطمئن شود هیچ مشکلی در گل سر سبد این سری وجود ندارد، پرده برداری از آن را که قرار بود در ۲۶ ام فوریه در کنگره ی mwc در بارسلونا به انجام برسد را به یک جلسه ی معرفی در آوریل در نیو یورک انداخت. ممکن است از این سری یک مدل اوریجینال ۵.۲ اینچی و یک مدل ۶ اینچی به نام Galaxy S8 Plus عرضه شود. این دومی جای محصولی عرضه خواهد شد که در ابتدا قرار بود Galaxy Note 8 نام گذاری شود و در سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شود. با این کار ، شرکت سامسونگ می تواند یک فبلت با صفحه ی بزرگ در سال ۲۰۱۷ عرضه کند و مجبور به استفاده از نام Galaxy Note نیز نباشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید