Dell نسخه ی ۲در۱ لپ تاپ محبوب XPS 13 را می سازد - تکفارس 
Dell نسخه ی ۲در۱ لپ تاپ محبوب XPS 13 را می سازد - تکفارس 
Dell نسخه ی ۲در۱ لپ تاپ محبوب XPS 13 را می سازد - تکفارس 

Dell نسخه ی ۲در۱ لپ تاپ محبوب XPS 13 را می سازد

امیر رزاق
۱۳ دی ۱۳۹۵ - 19:36
Dell نسخه ی ۲در۱ لپ تاپ محبوب XPS 13 را می سازد - تکفارس 

لپ تاپ محبوب Dell XPS 13 به زودی تبدیل به تبلت هم می شود. لپ تاپ XPS 13 کمپانی Dell به خاطر دلیل خوبی طرفداران و دنبال کنندگان پر و پا قرصی دارد. این لپ تاپ ترکیب بسیار خوبی از قابل حمل بودن و سرعت بالا به همراه آن صفحه نمایش خیره کننده ی تقریبا بدون مرز و حاشیه است. XPS 13 یک لپ تاپ کاربردی عادی بوده که اگر دستگاهی ۲ در ۱ همانند سری لپ تاپ های Yoga کمپانی Lenovo و یا Hp Spectre X3600 می خواهید ، برای شما مناسب نمی باشد. اما به نظر می رسد که در آینده اگر کارایی تبلت را هم می خواهید حتما نیاز نیست از این طراحی دست بکشید، از آن جایی که یک صفحه ی محصول شرکت Dell که به تازگی توسط Windows Central کشف شده است از وجود یک Dell XPS 13 مدل ۲ در ۱ خبر می دهد.

این صفحه به غیر از اسم و تصویر مدل مورد نظر اطلاعات زیاد دیگری در اختیار ما قرار نمی دهد اما مشخص است که Dell زحمت زیادی برای دوباره اختراع کردن لولا نخواهد کشید و از آن جایی که این لپ تاپ واقعا سبک و قابل حمل است تنها نیاز دارد تا لولا را کمی تغییر دهد تا بتواند تا آخر خم شده و به عنوان تبلت نیز قابل استفاده باشد.

اگر هیچ سوپرایزی در این مدل در انتظارمان نباشد باید همان مشخصات آشنا شامل نسل هفتم پردازنده های مرکزی اینتل، گرافیک یکپارچه، هارد SSD و چندین پورت مختلف را شاهد باشیم. اما در مورد زمان عرضه و قیمت هنوز هیچ سر نخ بزرگی موجود نمی باشد اما Dell معمولا عادت به رونمایی از تجهیزات محتلف در طی مراسم CES که آغاز آن تنها چند روز دیگر می باشد، دارد. همچنین منطقی می باشد که در نظر بگیریم صفحه نمایش لمسی مورد نیاز قیمت این دستگاه را از قیمت کنونی مدل پایه ی ۸۰۰ دلاری XPS 13 بالا تر خواهد برد، اما در عوض دستگاهی را دریافت خواهید کرد که برای هر کاری ایده آل خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید