تصویر گوشی به ظاهر “New Xperia X” بدنه ی نازکی را نمایش می دهد - تکفارس 
تصویر گوشی به ظاهر “New Xperia X” بدنه ی نازکی را نمایش می دهد - تکفارس 

تصویر گوشی به ظاهر “New Xperia X” بدنه ی نازکی را نمایش می دهد

سپهر حقی
۱۳ دی ۱۳۹۵ - 20:32
تصویر گوشی به ظاهر “New Xperia X” بدنه ی نازکی را نمایش می دهد - تکفارس 

بر طبق شایعات جدید ، شرکت سونی قصد دارد در پایان فوریه ی امسال در نمایشگاه” کنگره ی جهانی موبایل” (MWC) 2017 حد اقل دو دستگاه گوشی هوشمند جدید ارائه کند. یکی از این دو گوشی که ماه بعد از آن ها پرده برداری می شود می تواند به احتمال قریب به یقین مدل Xperia XZ (2017) باشد که ما هفته ی گذشته خبری راجع به آن منتشر کردیم.

اخیرا ، تصویری از یک گوشی جدید که هنوز اعلام نشده است از سری گوشی های هوشمند xperia به صورت آنلان به بیرون درز پیدا کرده است که احتمال می رود در پایان همین ماه فوریه معرفی شود. دستگاهی که در تصویر می بینید ” New Xperia X ” نام دارد ، اما ممکن است تحت نام دیگری به بازار عرضه شود.

تصویری که از این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده است توضیحات بیشتری در مورد جزئیات این دستگاه در اختیار ما نمی گذارد، اما اگر این تصویر به نحوی معتبر باشد، گوشی ” New Xperia X ” یک گوشی هوشمند فوق العاده باریک خواهد بود. اما این فقط بدنه ی خود گوشی نیست که باریک به نظر می رسد ؛ قاب دور لنز دوربین آن نیز بسیار باریک به چشم می آید.

همین طور بهتر است اشاره کنیم تصاویری که به بیرون درز پیدا کرده اند به نظر می رسد که متعلق به یک دفتر چه ی تبلیغاتی شرکت سونی می باشند که با عرضه ی این محصول منتشر خواهند شد.

خبر خوب اینجاست که ما هنوز بیش از یک ماه تا اعلام رسمی شرکت سونی فاصله داریم، پس زمان زیادی برای فهمیدن بیشتر این موضوع که این شرکت ژاپنی چه چیزی برای هوا دارانش در انبار ها دارد در اختیار ما قرار دارد. امید بر این است ، که آن محصولی که عرضه خواهد شد ، با تصویری که ما در ذهن خود داریم و همیشه انتظار دیدن آن را از سونی داشته ایم فرق داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید