هوگو بارا، نایب رییس Xiaomi، خبر از محصول جدید در CES 2017 می دهد - تکفارس 
هوگو بارا، نایب رییس Xiaomi، خبر از محصول جدید در CES 2017 می دهد - تکفارس 

هوگو بارا، نایب رییس Xiaomi، خبر از محصول جدید در CES 2017 می دهد

امیر رزاق
۱۳ دی ۱۳۹۵ - 23:20
هوگو بارا، نایب رییس Xiaomi، خبر از محصول جدید در CES 2017 می دهد - تکفارس 

شرکت Xiaomi قرار است به مراسم CES 2017 برود و چند روز دیگر در آن شرکت کند و همه ی ما از این موضوع هیجان زده ایم. هوگو بارا، نایب رییس شرکت Xiaomi هم می داند که ما از این موضوع هیجان زده ایم و تصویری را منتشر کرده است که خبر از عرضه ی محصول جدیدشان در مراسم CES 2017 می دهد.

در این تصویر کلمه ی WBHLIATCEK بر روی یک پس زمینه ی مشکی نوشته شده است و همچنین یک روز شمار به زمان عرضه ی محصول دارد. اگر به کلمه ی نوشته شده به دقت نگاه کنید ، می توانید ببینید که حروف نوشته شده یا مشکی بوده یا سفید هستند. مرتب کردن حروف سفید به شما کلمه ی WHITE یا سفید را می دهد و مرتب کردن حروف مشکی کلمه ی BLACK یا مشکی را نشان می دهد. هیچ نظری دارید که این کلمات به چه چیزی اشاره دارند؟

hugo-barra-ces-2017برخی از نظرات بر روی Weibo ، جایی که این تصویر برای اولین بار پست و دیده شده بود، بیان می کنند که این کلمات احتمالا به دو رنگ گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix اشاره دارد. این گوشی در حال حاضر در رنگ مشکی موجود می باشد و همچنین تصاویری از رنگ سفید ان که به بیرون درز کرده است را هم دیده ایم.

ما اما فکر می کنیم که این کلمات به رنگ های محصول کاملا متفاوتی اشاره دارند و ربطی به گوشی Xiaomi Mi Mix ندارند. پوستر منتشر شده اعلام می کند که هنوز ۴ روز تا عرضه ی این محصول باقی مانده است و احتمال می رود که اطلاعات و تصاویر بیش تری از این محصول تا آن زمان به بیرون درز کند.

به غیر از این محصول مرموز، شیائومی قصد دارد محصولات دیگری همچون پهباد جدید، Yi Erida، و دوربین ورزشی Yi 4K+ که قابلیت فیلم برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت، کیفیتی که هم اکنون هیچ Action Camera دیگری در بازار از آن بهره نمی برد، را نیز در CES 2017 معرفی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.