مانیتور فوق باریک Dell 27 واقعا به باریکی اسمش است - تکفارس 
مانیتور فوق باریک Dell 27 واقعا به باریکی اسمش است - تکفارس 

مانیتور فوق باریک Dell 27 واقعا به باریکی اسمش است

امیر رزاق
۱۴ دی ۱۳۹۵ - 01:23
مانیتور فوق باریک Dell 27 واقعا به باریکی اسمش است - تکفارس 

کمپانی Dell امید دارد تا با مانیتور فوق باریک ۲۷ اینچی خود که دارای یکی از باریک ترین صفحه نمایش هایی است که تا به حال دیده ایم، توجهات زیادی را در مراسم CES 2017 به خود جذب کند.Dell به جای نگه داشتن بیش تر سخت افزار در پشت صفحه نمایش ، آن ها را در پایه ی مانیتور قرار داده است که در ابتدا و نگاه اولیه مانیتور را شبیه به یک دستگاه All in One می کند.

این صفحه نمایش ۲۷ اینچی با کیفیت QHD دارای رزولوشن (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی) همچنین از HDR نیز پشتیبانی می کند اما Dell به این موضوع نیز اشاره کرد که این HDR با استاندارد های HDR که بر روی تلویزیون های ۴K پیدا می کنید ، یکسان نیست. اما همچنان این کمپانی می گوید این مانیتور از کنتراست و گستره ی رنگ بالاتری نسبت به بیشتر دیگر مانیتور های مصرف کننده پشتیبانی می کند. با قابلیت پشتیبانی تا بیش از ۹۹ درصد گستره ی رنگ sRGB. این مانیتور همچنین بر روی پایه ی خود نیز به صورت محور می چرخد که به شما اجازه می دهد زوایای آن را به صورت دلخواه تنظیم نمایید.

dell27ultrathin

برگرفته از یک نمایش کوتاه، مانیتور فوق باریک ۲۷ اینچی Dell واقعا ظاهری چشمگیر دارد. رنگ های روشن واقعا به خوبی بر روی صفحه نمایش داده می شوند و همچنین عمق شگفت انگیزی در تصاویری پیچیده وجود دارد. این صفحه نمایش باریک از تقریبا هر زاویه ای واقعا چشمگیر است (Dell اظهار کرده است که این صفحه نمایش از زاویه دید ۱۷۸ درجه ای پشتیبانی می نماید) و حاشیه ی باریک آن نیز سر چشمه گرفته از خط لپ تاپ های XPS شرکت Dell است. در حالی که پایه ی ان کمی بزرگ بوده اما در واقع من از آن جایی که مشغول خیره شدن به صفحه نمایش بودم زیاد متوجه ی آن نشدم . این مانیتور همچنین شامل اتصال پورت USB Type-C، پورت HDMI 2.0 و درگاه های صدا می شود.

شما می توانید مانیتور فوق باریک ۲۷ اینچی Dell را از تاریخ ۲۳ ماه مارس با قیمت ۷۰۰ دلار خریداری نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید