تصاویری از iPhone 7 با رنگ آبی به بیرون درز کرد - تکفارس 
تصاویری از iPhone 7 با رنگ آبی به بیرون درز کرد - تکفارس 

تصاویری از iPhone 7 با رنگ آبی به بیرون درز کرد

امیر رزاق
۱۴ دی ۱۳۹۵ - 16:47
تصاویری از iPhone 7 با رنگ آبی به بیرون درز کرد - تکفارس 

در ماه سپتامبر سال گذشته کمپانی اپل گوی Apple iPhone 7 را به همراه گوشی iPhone 7 Plus عرضه کرد که در رنگ های Silver (نقره ای)، Gold (طلایی)، Rose Gold (صورتی)، رنگ مشکی و همچنین یک رنگ جدید مشکی ذغالی در دسترس قرار گرفت. اما اگر شایعات اخیر درست باشند ، iPhone 7 به زودی نوع رنگ جدیدی نیز دریافت خواهد کرد که آن آبی سایه ای می باشد.

تصاویر Apple iPhone 7 در رنگ آبی سایه ای که اخیرا به بیرون درز کرده اند و بر روی وب سایت شبکه اجتماعی Weibo قرار گرفته اند ظاهر جذاب iPhone 7 با این رنگ را نشان می دهند، به خصوص که بند های مربوط به آنتن گوشی نیز به رنگ مشکی تغییر پیدا کرده اند و به آن ظاهر بهتری داده اند. در ابتدا شاید فکر کنید که این نیز تنها یک تصویر کانسپت و مفهومی از این رنگ می باشد و واقعی نیست اما گوشی هوشمند داخل تصاویر واقعا واقعی به نظر می رسد و حتی در یکی از تصاویر به بیرون درز کرده می توانید داخل جعبه ی آن را نیز مشاهده نمایید.

اپل به نظر می رسد در حال فاصله گرفتن و تغییر سنت های خود برای جذب کاربران بیش تر در بازار کشور هایی مانند هند و چین می باشد. این کمپانی در آخرین نسخه ی آیفون میزان حافظه ی پایه ی گوشی های خود را ۱۶ گیگابایت به ۳۲ گیگابایت تغییر داد و اخیرا شایعاتی در مورد رنگ قرمز برای گوشی iPhone 8 که قرار است امسال معرفی شوند نیز به گوش می رسید.

گوشی Apple iPhone 7 دارای یک صفحه نمایش اچ دی Retina به همراه فناوری ۳D Touch بوده. این دستگاه پرچمدار از یک پردازنده ی جدید چهار هسته ی A10 Fusion بهره می برد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین مکالمات ویدئویی ۷ مگاپیکسلی، سیستم عامل iOS 10 و قابلیت ضدآب و گواهینامه IP67 اشاره کرد. این گوشی با ۲ گیگابایت رم و گزینه های حافظه ی داخلی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید