سامسونگ سری Note را اوراق نخواهد کرد؛ Note 8 در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد - تکفارس 
سامسونگ سری Note را اوراق نخواهد کرد؛ Note 8 در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ سری Note را اوراق نخواهد کرد؛ Note 8 در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

سپهر حقی
۱۴ دی ۱۳۹۵ - 18:38
سامسونگ سری Note را اوراق نخواهد کرد؛ Note 8 در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد - تکفارس 

شایعات جدیدی بر این باور دامن زده اند که شرکت سامسونگ سری note خود را قال نخواهد گذاشت، حتی با وجود افتضاحی مانند galaxy note 7 . دیروز ، یک مقام کره ی جنوبی از بخش وسایل الکترونیکی این شرکت اعلام کرد که شرکت سامسونگ گوشی های galaxy s8 و galaxy s8 edge خود را طبق برنامه ای که مشخص شده بود در آوریل امسال به بازار عرضه می کند ، و هم چنین قصد دارد دستگاه galaxy note 8 خود را در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ معرفی کند :

galaxy note 7 محصول بسیار محبوب و پر طرفداری بود تا قبل این که گزارشات حاکی از منفجر شدن و آتش گرفتن آن در حین شارژ شدن بین مصرف کنندگان بپیچد. از آن جایی که بازار فبلت ها ، که خود شرکت وسایل الکترونیکی سامسونگ به وجود آورنده آن بوده است، در حال رشد و نمو است ، این شرکت نیز محصول جدیدی از سری note خود را امسال عرضه می کند. “

یک سخنگو از طرف شرکتی که با شرکت سامسونگ همکاری می کند ما را در زمینه ی امکانات جدیدی که در galaxy note 8 شاهد آن ها خواهیم بود، کمی روشن کرد :

“سامسونگ در گوشی galaxy s8 خود از صفحه نمایشی با کیفیت ۲k استفاده می کند اما در گوشی galaxy note 8 خود از صفحه نمایش ۴k استفاده می کند تا کاربرد های ویژگی واقعیت مجازی بروز شده ی آن را توجه شوید. من شنیده ام که این دستگاه به Gear VR جدید نیز وصل می شود .”

جدا از یک صفحه نمایش با کیفیت ۴k و قابلیت های جدید آن در حیطه ی واقعیت مجازی ، این دستگاه جدید دارای یک قلم s pen جدید و تقویت شده نیز خواهد بود و هم چنین Bixby ، که هوش مصنوعی همکار شما خواهد بود – این قابلیت با گوشی galaxy s8 معرفی خواهد شد.

شرکت وسایل الکترونیکی سامسونگ هم چنین قصد دارد نتایج تحقیقات در رابطه با موضوع galaxy note 7 را تا آخر ماه ژانویه ارائه کند. در حال حاضر ، شایعاتی مبنی بر این که مشکل از طراحی سخت افزاری این دستگاه بوده است وجود دارد، در مقابل نظرات پیشین که مسئله را از خراب بودن باتری می دانست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید