برچسب های کمپانی TrackR وسایل گمشده ی شما را پیدا می کنند - تکفارس 
برچسب های کمپانی TrackR وسایل گمشده ی شما را پیدا می کنند - تکفارس 

برچسب های کمپانی TrackR وسایل گمشده ی شما را پیدا می کنند

امیر رزاق
۱۴ دی ۱۳۹۵ - 20:50
برچسب های کمپانی TrackR وسایل گمشده ی شما را پیدا می کنند - تکفارس 

برخی اوقات حتی در کوچک ترین آپارتمان ها ، با ارزش ترین وسایل شما درست زمانی که بیش تر از همه به آن ها نیاز دارید به صورت جادویی غیب می شوند. در تلاشی برای کاستن از کمی از دردسر ها و تاخیر های افراد شلخته و شلوغ، شرکت TrackR گروهی جدید از تگ های وسیله یاب را معرفی کرده است.

پیکسل تگ TrackR دستگاه جا کلیدی مانند جدید این شرکت است که به شما اجازه می دهد تا هر وسیله ای را چه در خانه و چه بیرون از خانه ردیابی کنید. این کمپانی مواد مورد استفاده ی خود را از آلمینیوم به پلاستیک تغییر داده است که به این معنی می باشد که Pixel جدید از نسخه ی سابق خود ارزان تر خواهد بود. علاوه بر این ، این دستگاه به چراغ LED نیز مجهز شده است که به شما کمک می کند تا به آسانی آن را در تاریکی هم پیدا کنید.

به جای دادن موقعیتی مبهم و نامعلوم از وسایل گمشده ی شما، TrackR وعده داده است که جدید ترین محصولشان شما را مستقیما به وسایل گمشده تان می رساند. این موضوع به این دلیل بوده که این دستگاه های جدید با Atlas کار می کنند، دسته ای از پلاگ های دو شاخه ی WiFi که از پلتفرم ابری این کمپانی استفاده می کند تا نقشه ای برای خانه ی شما بدست آورد. با این امکان، کاربران می توانند نقشه ای برای ساختمان خود در اپلیکیشن TrackR بسازند که هر زمانی که یکی از وسایل مجهز به برچسب وارد اتاقی می شود و یا از آن خارج می شود به آن ها خبر دهد.

همچنین با توجه به قابلیت سازگاری با دستیار صوتی Alexa کمپانی Amazon، کاربران TrackR می توانند از آن درخواست کنند تا موقعیت مکانی وسایل را به آن ها بگوید که قابلیت کاربردی و جالبی می باشد. Atlas همچنین با محصولات مکان یابی غیر کمپانی TrackR نیز سازگار است که به این معنی بوده که اگر حتی پولتان را صرف محصولات مکان یابی بلوتوثی دیگری کرده اید، تنها نیاز دارید که دوشاخه های Atlas را خریداری کنید. هر دو دستگاه TrackR Atlas و TrackR Pixel هم اکنون برای پیش  خرید موجود می باشند که به ترتیب قیمتی حدود ۳۹.۹۹ دلار و ۲۴.۹۹ دلاری دارا می باشند، زمان عرضه این دستگاه ها نیز تاریخ  مارس سال ۲۰۱۷ اعلام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.