سلفی گرفتن با تمساح، کار دست زن ۴۱ ساله داد! - تکفارس 
سلفی گرفتن با تمساح، کار دست زن ۴۱ ساله داد! - تکفارس 

سلفی گرفتن با تمساح، کار دست زن ۴۱ ساله داد!

عرفان کرد
۱۴ دی ۱۳۹۵ - 22:47
سلفی گرفتن با تمساح، کار دست زن ۴۱ ساله داد! - تکفارس 

شاید به یاد بیاورید که در اواخر جولای و اواخر آگوست سال ۲۰۱۵ بود مه دو  نفر سعی کردند با یک مار زنگی سلفی بگیرند. حتما حدس می زنید که بعد از آن چه اتفاقی افتاده. در هر دوی این حوادث فرد تصویربردار به شدت آسیب دیده و هزینه های زیادی به جا گذاشته. با تکفارس همراه شوبد.

این داستان مجددا تکرار شد. در تایلند، یک زن ۴۱ ساله فرانسوی قصد داشت با یک تمساح سلفی بگیرد. این زن با همسرش جلوی تمساح نشستند تا سلفی بگیرند که ناگهان تمساح بخشی از ران پای این زن را گاز گرفت و کند.

مجروح به سرعت به یکی از بیمارستان های نزدیک منتقل شد و هنوز وضعیت او مشخص نیست. تمام این حوادث می تواند برای ما درس عبرتی باشد. بله، سلفی گرفتن کار بسیار ساده است و می توانید لحظه ها را به خوبی به تصویر بکشید. سلفی گرفتن با حیوانات خانگی می تواند ایده بسیار خوبی باشد اما آیا واقعا سلفی گرفتن با مار های زنگی و یا تمساح ها فکر معقولانه ایست؟

همانطور که قبلا گفته شد، تعدا زیادی از افراد هر ساله بر اثر همین سلفی های خطرناک جان خود را از دست می دهند. شاید اگر این افراد، در این شرایط، کمی معقولانه تر تصمیم بگیرند، بتوان از این حوادث، خیلی راحت جلو گیری کرد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید