Alexa، دستیار صوتی آمازون، به یخچال های LG می آید - تکفارس 
Alexa، دستیار صوتی آمازون، به یخچال های LG می آید - تکفارس 
Alexa، دستیار صوتی آمازون، به یخچال های LG می آید - تکفارس 

Alexa، دستیار صوتی آمازون، به یخچال های LG می آید

امیر رزاق
۱۵ دی ۱۳۹۵ - 23:52
Alexa، دستیار صوتی آمازون، به یخچال های LG می آید - تکفارس 

سال گذشته LG یخچالی به مراسم CES آورد که سیستم عامل Windows 10 را بر روی خود اجرا می کرد و به جهان نشان داد که یک دستگاه هم می تواند غذا را در درون خود خنک نگه دارد و هم می توان با آن MineSweeper بازی کرد. اما امسال LG دارد این کانسپت را حتی یک قدم دیگر فراتر می برد، با معرفی یخچال با صفحه نمایش جدید InstaView با قابلیت پشتیبانی از فرمان های صوتی. به صورت دقیق، یخچال جدید LG یک دستگاه کامل دستیار صوتی الکسای کمپانی آمازون می باشد. می توانید از آن به عنوان یک اسپیکر Amazon Echo واقعا بزرگ فکر کنید.

مایک جورج، نایب رییس Amazon Echo، می گوید که این یخچال تجربه ی کامل دستیار صوتی الکسا را ارائه می دهد. از جمله قابلیت چک کردن وضعیت آب و هوا، پخش موسیقی، تعریف کردن جوک و البته سفارش غذا از سرویس Amazon Prime. تقریبا کمی احمقانه به نظر می رسد، چرا به سادگی یک اسپکیر Amazon Echo در آشپزخانه در کنار یخچال خود نداشته باشیم؟ اما زمانی که این را در کنار قابلیت ها و امکانات دیگر یخچال InstaView در نظر بگیرید، جالب به نظر می رسد. ضربه زدن بر روی درب یخچال برای مثال، تصویری از آن چه که در درون یخچال است را برای شما می آورد که به شما اجازه می دهد موجودی خود را بدون پخش کردن سرما در محیط چک نمایید. این تصویر همچنین از راه دور از طریق گوشی هوشمند شما نیز قابل دسترس می باشد و برای زمانی که در فروشگاه فراموش کرده اید که به چه چیزهایی نیاز دارید بسیار کاربردی می باشد.

صفحه نمایش قدرت گرفته از سیستم عامل WebOS این یخچال نیز اپلیکیشن های خود را دارد، یخچال InstaView تاریخ تولد ها و سالگرد ها را به شما یاد آوری خواهد کرد، تقویم شما را مدیریت می کند، لیست کار هایی که باید انجام دهید را تهیه می کند و حتی دستور تهیه ی غذا را برای شما به نمایش می گذارد. اگر از این یخچال هوشمند خوشتان آمده و قصد گرفتن آن برای خانه ی خود را دارید باید کمی بیش تر صبر کنید، از آن جایی که LG هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت آن نداده است. اما بهتر است پول هایتان را جمع کنید که نسخه ی کوچک تر این یخچال هوشمند سال گذشته با قیمت ۴۶۰۰ دلار به فروش گذاشته شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید