تلویزیون های OLED جدید LG به اندازه ای باریک هستند که باید بر روی دیوار نصب شوند - تکفارس 
تلویزیون های OLED جدید LG به اندازه ای باریک هستند که باید بر روی دیوار نصب شوند - تکفارس 

تلویزیون های OLED جدید LG به اندازه ای باریک هستند که باید بر روی دیوار نصب شوند

امیر رزاق
۱۶ دی ۱۳۹۵ - 16:23
تلویزیون های OLED جدید LG به اندازه ای باریک هستند که باید بر روی دیوار نصب شوند - تکفارس 

در چند سال اخیر LG هر ساله در مراسم CES ما را با سری جدید تلویزیون های OLED با کیفیت ۴K خود ، ما را شگفت زده کرده است و امسال نیز بر همین قرار است. LG امسال با سری فوق العاده باریک W خود حتی توانسته از تلویزیون G6 سال گذشته ی خود که شعار آن تصویر بر روی شیشه بوده نیز پیشی بگیرد ، اما حدس بزنید شعار تلویزیون های امسال LG چیست؟ تصویر بر روی دیوار. با ضخامتی تنها ۲.۶ میلی متری در سر تا سر فریم خود، این تلویزیون ها می توانند به صورت کاملا تخت بر روی دیوار شما نصب شوند. این دستگاه ها بیش تر شبیه شاهکار هنری مدرن هستند تا تلویزیون.

البته شاید متعجب باشید که چه طور تلویزیونی به این باریکی تمام پورت های ورودی مورد نیاز را در خود جا می دهد؟ باید بگوییم که در واقع نمی دهد، و در عوض از یک کابل نازک برای وصل شدن به ساند بار های همراه خود استفاده می کند که تمامی پورت های مورد نیاز (از جمله چهار پورت HMDI، سه پورت USB و یک پورت صدا) بر روی آن جای گرقته اند. این ساندبار ها همچنین دارای قابلیت Dolby Atmos نیز هستند.

از آن جایی که این لپ تاپ ها به این اندازه باریک هستند باید احتمالا از تمامی دستگاه هایی که تا به حال دیده ایم سبک تر نیز باشند. سامسونگ می گوید که مدل ۶۵ اینچی تلویزیونش تنها ۱۷ پوند یا ۷ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن دارد در حالی که مدل ۷۷ اینچی آن وزنی معادل ۲۷ پوند یا ۱۲ کیلو و ۲۰۰ گرم دارد. با تمام این گفته ها تلویزیون های سری W نیز در دو مدل ۶۵ و ۷۷ اینچی به فروش خواهند رسید اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه ی آن ها در دسترس نیست اما از آن جا که تلویزیون های سری G ال جی پارسال با قیمت آغازین ۴۹۹۹ دلار به فروش می رسیدند باید انتظار قیمت بالا تری برای سری W این شرکت داشته باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.