نگاهی کلی به محصول جدید شرکت Asus ، گوشی Zenfone 3 Zoom - تکفارس 
نگاهی کلی به محصول جدید شرکت Asus ، گوشی Zenfone 3 Zoom - تکفارس 

نگاهی کلی به محصول جدید شرکت Asus ، گوشی Zenfone 3 Zoom

سپهر حقی
۱۷ دی ۱۳۹۵ - 20:15
نگاهی کلی به محصول جدید شرکت Asus ، گوشی Zenfone 3 Zoom - تکفارس 

شرکت Asus نمایش فوق العاده ای در مراسم ces امسال ارائه کرد. این شرکت به صورت رسمی اولین گوشی هوشمند خود که قابلیت تحت تأثیر قرار دادن مشتری با Google Daydream و تقویت تخیل او به کمک Google Tango را دارا است ، معرفی کرد : ZenFone AR .

گوشی دیگری از شرکت asus در مراسم ces تحت عنوان “گوشی هوشمندی برای عکاسی” رو نمایی شد ، ZenFone 3 Zoom . در حالی که برگه ی مشخصات آن محصول تقریبا معمولی و سطح متوسطی را نشان می دهد، گوشی ZenFone 3 Zoom قابلیت های بسیار زیادی همراه خود دارد.

از روی اسم محصول و شعاری که برای آن درست کرده اند می توان حدس زد که قابلیت های فراوانی در دوربین های آن وجود دارد ، که می توان به سه سنسور بزرگ اشاره کرد.

از دوربین جلو شروع می کنیم که دارای یک سنسور ۱۳ مگا پیکسلی Sony IMX214 و قابلیت فلاش زدن می باشد. در پشت آن دو دوربین دیگر داریم. دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۱۲ مگا پیکسلی Sony IMX362 است و یک قابلیت دیگر که asus آن را “SuperPixel technology” نام گذاشته است. شرکت asus ادعا می کند دربین اصلی این محصول دارای ۲.۵ برابر حساسیت بیشتر به نور نسبت به گوشی iPhone 7 Plus است. هم چنین این دستگاه از تکنولوژی ۴-axis optical image stabilization و همین طور electronic image stabilization استفاده می کند.

“دوربین Zoom” آن یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی با قابلیت بزرگنمایی ×۱۲ ، که ×۲.۳ بزرگنمایی چشمی آن است ، است. کل این مجموعه از تکنولوژی laser assisted autofocus و به همان اندازه از phase detection autofocus استفاده می کند. هر چند که گوشی ZenFone 3 Zoom از تمام پیکسل ها برای بزرگ کردن تصویر کمک می گیرد.

ما چند روز دیگر که دستمان به این گوشی برسد بیشتر به دوربین های آن خواهیم پرداخت. گوشی ZenFone 3 Zoom تنها ۷.۹۹ میلی متر قطر دارد، اما در حالت standby تا ۴۲ روز ،در حالت استفاده ی یک سره ۸.۵ ساعت و در حالت فیلم برداری ۴k تا ۶.۴ ساعت می تواند روشن بماند. در تمام گوشی های هوشمند ، این ارقام بی نظیر هستند

چگونه ZenFone 3 Zoom این کار ها را می کند؟ در ابتدا با یک سی پی یو Qualcomm Snapdragon 625 octa-core و یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری. ما مطمئن نیستیم چگونه توانسته اند همه ی این ها را در آن جا بدهند ، در حالی که یک جک برای هد فون نیز دارد.

گوشی Asus ZenFone 3 Zoom ماه بعد در دسترس قرار می گیرد. قیمت ها اعلام نشده ، اما ما اطمینان داریم که قیمت یک مدل عالی را برای آن می گذارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید