نگاهی به پاسخ LG در برابر AirPods با Tone Free - تکفارس 
نگاهی به پاسخ LG در برابر AirPods با Tone Free - تکفارس 

نگاهی به پاسخ LG در برابر AirPods با Tone Free

سپهر حقی
۱۸ دی ۱۳۹۵ - 23:54
نگاهی به پاسخ LG در برابر AirPods با Tone Free - تکفارس 

به لطف اقدامات شرکت هایی مثل Apple و Motorola ، جک هدفون ۳.۵ میلی متری کم کم تبدیل به یک قابلیت مربوط به گذشته شده است. این پورت از زمانی که گوشی های هوشمند وجود داشته اند ، به ما امکان گوش کردن به موسیقی روی آن ها را داده است؛ اما از وقتی که گوشی ها نازک تر شده اند و تکنولوژی بی سیم تقویت یافته است ، شرکت های محصولات الکترونیکی به دنبال این هستند که این پرت را برای همیشه حذف کنند. شرکت اپل این حرکت را با iphone 7 و iphone 7 plus زد، و سپس محصول AirPod خود را که با این گوشی ها کار می کرد ، عرضه کرد. ایده ی داشتن دو گوشی جدا از هم که بدون سیم وصل شده باشند هنوز یک مفهوم نسبتا جدید است، اما همانند شرکت های samsung و apple ، شرکت LG نیز به دنبال این است تا این سری از محصولات را برای دستگاه های خود تولید کند.

محصول Tone Free شرکت LG اولین بار اواخر دسامبر سال پیش معرفی شد، و ما این فرصت را داشتیم تا در نمایشگاه ces 2017 نگاهی به آن بیاندازیم. متأسفانه گوشی های Tone Free پشت یک محفظه ی شیشه ای قرار داده شده بودند، اما با این اوصاف نیز ، شخصا دیدن این محصولات تجربه ی جالبی بود.

در نگاه اول ، طراحی ای که شرکت LG برای محصول Tone Free در نظر گرفته کاملا شبیه طراحی ای است که دیگر محصولات سری Tone دارند. اگر چه ، بر خلاف گوشی های قدیمی سری Tone که سیم آن ها به داخل محفظه ی خود وصل شده بود، سر گوشی Tone Free به صورت بدون سیم و بدون هیچ چیز دیگری داخل گوش شما قرار می گیرد. شمایل خود گوشی بیش از هر چیز یاد آور گوشی Gear IconX از شرکت سامسونگ است، و هنگامی که سری ها را داخل بدنه ای که به دور گردن قرار می گیرد قرار می دهید، شروع به شارژ شدن می کنند. شرکت LG هم چنین همراه این محصول پاور بانک کوچکی نیز عرضه می کند که بتوانید مقدار بیشتری شارژ در اختیار داشته باشید، هر چند که هنوز قیمت دقیقی برای این محصول جانبی اعلام نشده است.

در حقیقت ، نه لیست قیمت دقیقی و نه تاریخ عرضه ی مشخصی برای Tone Free اعلام شده است. نماینده ی شرکت LG که ما توانستیم با او صحبت کنیم گفته است که این شرکت قصد دارد در حوالی ماه مارس امسال این محصول را عرضه کند، اما نتواسته که مقدار قیمت دقیقی برای روزی که این محصول در دسترس عموم قرار می گیرد به ما اعلام کند. تا آن زمان ، می توانید از عکس هایی که از این محصول در آرشیو ها قرار دارد استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.