نگاهی به بلندگوی بدون سیم Beoplay M5 محصول شرکت Bang & Olufsen - تکفارس 
نگاهی به بلندگوی بدون سیم Beoplay M5 محصول شرکت Bang & Olufsen - تکفارس 

نگاهی به بلندگوی بدون سیم Beoplay M5 محصول شرکت Bang & Olufsen

سپهر حقی
۱۹ دی ۱۳۹۵ - 01:06
نگاهی به بلندگوی بدون سیم Beoplay M5 محصول شرکت Bang & Olufsen - تکفارس 

بلندگو های بدون سیم می توانند تمام خواسته ها و نیاز ها را بر آورده کنند ؛ بعضی ساخته شده اند تا مقاوم باشند و آب و هوای بیرون را تحمل کنند ، و بعضی دیگر ساخته شده اند تا به زیبایی دکور خانه ی شما بیافزایند.

شرکت Bang & Olufsen ، شرکتی بنیادی در زمینه ی صدای مطلوب و طراحی زیبا ، یک بلندگو ی بی سیم تحت برند B&O Play خود و با نام Beoplay M5 را در مراسم CES 2017 معرفی کرد.

برند B&O Play محصولات خود را با ایده ی مناسب بودن برای متخصصان جوان این عرصه که هم به دنبال زیبایی شناختی بی نظیر و هم به دنبال عملکرد فوق العاده هستند ، تولید می کند. همانند بسیاری از محصولات شرکت Bang & Olufsen ، بلندگو ی Beoplay M5 نیز به این هدف دست یافته است.

با قد ۷ اینچی ، پهنا ی ۶.۵ اینچی و وزنی در حدود ۵.۵ پوند ، بلندگو ی Beoplay M5 برای قرار گرفتن در کنار بقیه ی وسایل منزل ساخته شده است. کیفیت ساخت آن از عالی نیز پیشی می گیرد. از دیسک آلومینیومی آن گرفته تا توری به دقت بافته شده آن، بلندگو ی Beoplay M5 دارای بهترین کیفیت است.

اگر چه باید ببینیم که آیا صدای آن نیز همین مقدار با کیفیت است ؟ در یک کلمه : بله . ووفر ۴۰ واتی ۵ اینچی آن صدای تمیزی تولید می کند ، در حالی که بلندگو های میانی ۳۰ واتی و توبتر های سه طرفه ی ۳۰ واتی آن کیفیت فوق العاده ای از خود صاعد می کنند.

در باره ی آن دیسک آلومینیومی در بالای Beoplay M5 ، این قطعه با یک ماده ی کره ای در داخل دستگاه تولید شده که برای کم و زیاد کردن صدا استفاده می شود. چرخاندن این دیسک به اندازه ی ۱۵ درجه به هر طرف باعث باز گشت به حالت خنثی می شود. کافیست این دیسک را به پایین فشار دهید تا Beoplay M5 به دیگر بلندگو ها وصل شود.

بلندگو ی Beoplay M5 می تواند از طرق مختلف ، به بلندگو های متعدد متصل شود. هم چنین می تواند از طریق Wi-Fi یا Ethernet به شبکه ی خانگی شما متصل شود. برنامه ی Chromecast نیز بر روی آن وجود دارد ، و هم چنین Apple Airplay و Spotify Connect.

هر کس حتی اگر ذره ای با بلندگو های شرکت Bang & Olufsen آشنایی داشته باشد می داند که این کیفیت و زیبایی ارزان به دست نمی آید. بلندگو ی Beoplay M5 در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار در بازار موجود و آماده ی خرید است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید