سامسونگ نو آوری های جدیدی را در CES 2017 رو می کند - تکفارس 
سامسونگ نو آوری های جدیدی را در CES 2017 رو می کند - تکفارس 

سامسونگ نو آوری های جدیدی را در CES 2017 رو می کند

سپهر حقی
۲۰ دی ۱۳۹۵ - 20:21
سامسونگ نو آوری های جدیدی را در CES 2017 رو می کند - تکفارس 

شرکت سامسونگ مهره ی فعالی در جریان Internet of Things (IoT) بوده است ، اما این غول کره ای در مراسم ces 2017 محصولات جدیدی هم در زمینه ی کار و هم در زمینه ی بازی ارائه داده که زندگی مصرف کندگان را تغییر خواهد داد.

در ابتدا ، سامسونگ از تلویزیون جدید خود به نام  QLED TV رو نمایی کرد ،نمایشگری که می توان تصویر را از هر زاویه ای در آن مشاهده کرد. شرکت سامسونگ ادعا می کند که این نمایشگر بدون توجه به زاویه دید شما یا نور اتاق ، بهترین تصویر را ارائه می دهد. تلویزیون QLED ، همان طور که سامسونگ می گوید ، بر خلاف OLED خطر داغ کردن و سوختن را به همراه ندارد. هم چنین سامسونگ یک سری تغییرات در QLED TV به وجود آورده که کیفیت رنگ آن از همیشه بهتر است. به همراه QLED TV ، سامسونگ وسایل جانبی همچون no-gap wall mount  و میز تلویزیون هایی اختیاری (Gravity and Studio) نیز معرفی کرده است تا علاوه بر کار با تلویزیون ، زیبایی خانه ی شما نیز در نظر گرفته شود. در نهایت ، سرویس هایی مثل Samsung Sports Service و TV PLUS (جدیدا در ایالات متحده نیز وارد بازار شده است) نیز در دسترس شما قرار داده شده اند.

علاوه بر این ها ، شرکت سامسونگ نو آوری های دیگری نیز برای خانه معرفی کرده که آز آن ها می توان به ماشین لباس شویی و خشک کن FlexWash+FlexDry اشاره کرد که این اجازه را به شما می دهد تا البسه ی بزرگ و کوچک را هم زمان با هم بشویید. یخچال هوشمند Family Hub 2.0 که همان نمایشگر لمسی سامسونگ را دارد ، از ۴ انتخاب به ۱۰ انتخاب تغییر کرده است.

جدا از وسایل خانه ، سهم بزرگی از ارائه ی سامسونگ در CES به لپتاپ ها اختصاص می یابد ، محصولاتی مثل Chromebook Plus, Chromebook Pro, Notebook 9 و Notebook Odyssey . لپتاپ های Chromebook Plus و Chromebook Pro سری Chromebook را در تاریخ جاودانه کردند، از آن جایی که اولین لپتاپ هایی هستند که دارای یک قلم برای طراحی ، نقاشی و یاد داشت کردن هستند و علاوه بر آن به play store نیز دسترسی دارند. لپتاپ Notebook 9 یک لپتاپ ۱۵ اینچی است که امسال به بازار های آمریکا می رسد و دارای یک GPU بسیار قوی برای بازی های بسیار با کیفیت و سنگین است. در حالی که لپتاپ Notebook 9 برای بازی کردن طراحی شده است ، ولی لپتاپ Notebook Odyssey اولین لپتاپ این شرکت است که از پس هر گونه بازی سنگین و حجیمی بر می آید. این دستگاه در اندازه های ۱۵ اینچ و ۱۷ اینچ عرضه می شود.

با تلویزیون های جدید ، ماشین لباسشویی و خشک کن منحصر به فرد ، یخچال هوشمند با صفحه نمایش لمسی و لپتاپ هایی که هم برای کار و هم برای بازی طراحی شده اند ، شرکت سامسونگ نشان داده که می تواند هم زندگی خانگی و هم زندگی بیرون از خانه ی مشتریان خود را تغییر دهد و آن را بهبود سازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید