رکورد شکنی مجدد سهام سامسونگ با وجود ماجرای Galaxy Note 7 - تکفارس 
رکورد شکنی مجدد سهام سامسونگ با وجود ماجرای Galaxy Note 7 - تکفارس 

رکورد شکنی مجدد سهام سامسونگ با وجود ماجرای Galaxy Note 7

عرفان کرد
۲۱ دی ۱۳۹۵ - 23:26
رکورد شکنی مجدد سهام سامسونگ با وجود ماجرای Galaxy Note 7 - تکفارس 

احتمالا همه ما بر سر این که سال ۲۰۱۶، سال سامسونگ نبود، به توافق برسیم. ابتدا گوشی های Galaxy Note 7 و پس از آن ماشین لباس شویی های این شرکت با مشکلات بزرگی رو به رو شدند و سامسونگ مجبور به جمع آوری تمام این محصولات شد و آسیب های زیادی نیز به اعتبار و اقتصاد این کشور وارد شد.

با این حال نام سامسونگ، هنوز هم نامی بزرگ در دنیای تکنولوژی است و شکست های این شرکت در سال ۲۰۱۶ مانع سرمایه گذاری روی این شرکت نشده و به نظر می رسد که سرمایه گذاران از بازگشت موفقیت آمیز سامسونگ مطمئن هستند. این نکته اولین بار در ماه دسامبر و با رسیدن ارزش سهام سامسونگ به بالاترین میزان خود در تاریخ، مشخص شد. به نظر می رسد که رکورد ماه دسامبر دوباره شکسته شده و با مبلغ ۱.۸۶ میلیون یورو سود، سهام این شرکت به ۱۵۵۰ یورو به ازای هر سهم رسید که ۲.۸۲% از میزان روز قبلش بیشتر است.

 احتمالا دلیل این رشد، رشد درامد سامسونگ در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۶ باشد که کارشناسا این عدد را ۶۸% تخمین زده اند. با تمام این حرف ها و افزایش ارزش سهام سامسونگ پس از مشکلات Galaxy Note 7، به نظر می رسد که این شرکت توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را طوری جلب کند که به راحتی از دست نرود و سامسونگ پس از مشکلات مختلف، همچنان جزو بزرگترین برند های دنیای تکنولوژی بماند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.