همکاری دولت هند و اپل؛ یک قدم نزدیک تر به تحقق - تکفارس 
همکاری دولت هند و اپل؛ یک قدم نزدیک تر به تحقق - تکفارس 

همکاری دولت هند و اپل؛ یک قدم نزدیک تر به تحقق

عرفان کرد
۲۳ دی ۱۳۹۵ - 00:07
همکاری دولت هند و اپل؛ یک قدم نزدیک تر به تحقق - تکفارس 

پس از تایین میزان ۳۰ درصدی تولید محصولات در داخل کشور کشور توسط دولت هند، آن ها اعلام کردند که دیگر هیچ یک خواسته های اپل و یا سایر شرکت های خارجی را نخواهد پذیرفت. با تکفارس همراه باشید.

در اواخر سال میلادی گذشته، اپل درخواست ساخت کارخانه تولیدی در کشور هند را به دولت هند ارائه داده بود که البته دولت هند زیاد مایل به تایید این درخواست نبود، مگر اینکه اپل راضی به قبول شرایط سایر ۴۲ شرکت خارجی تولید کننده در هند می شد.

بنا بر گزارشات، غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد از روز ۲۵ ژانویه، با دولت هند وارد مذاکره شود تا کارخانه مخصوصی را در این کشور افتتاح کند. بنا بر برخی شایعات، بعید به نظر می رسد که اپل درخواست دیگری از دولت هند برای تاسیس این کارخانه داشته باشد.

با ساخت یک کارخانه در هند، اپل بالاخره خواهد توانست به میزان بسیار محدودی در بازار هند، محصولاتش را در فروشگاه های رسمی اش به فروش بگذارد.

در سفر های تیم کوک، مدیر عامل اجرایی اپل، به هند، او سعی کرد با نخست وزیر هند، نارندرا مودی، بر سر گسترش فعالیت اپل در هند و و تولید محصولاتش در این کشور مذاکره کند که گزارشات حاکی از این هستند که این مذاکرات با مشکل برخورد کرده است.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید