مقاوم در برابر آب؛ بازگشت LG با G6 - تکفارس 
مقاوم در برابر آب؛ بازگشت LG با G6 - تکفارس 

مقاوم در برابر آب؛ بازگشت LG با G6

عرفان کرد
۲۵ دی ۱۳۹۵ - 20:41
مقاوم در برابر آب؛ بازگشت LG با G6 - تکفارس 

در حالی که چندی پیش، LG از برخی از ویژگی های گوشی G6 مانند نامش و صفحه نمایش خاص ۵.۷ اینچی با تصاویر QuadHD+  ۱۴۴۰ x 2880 پیکسل، رو نمایی کرد. این شرکت به تازگی ویدیویی در YouTube منتشر کرد که به نظر می رسید از یکی دیگر از ویژگی های محصول بعدی این شرکت، رو نمایی می کند. این ویژگی مقاومت در برابر آب است. با تکفارس همراه شوید.

در این ویدیو که در YouTube قابل مشاهده است، افراد مختلفی به سوال “گوشی ایده آل شما چه ویژگی هایی دارد؟” پاسخ می دهند و جواب های مختلفی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین قوی، امنیت بالا و مقاومت در برابر آب به گوشی می رسد. در آخر این ویدیو LG اعلام می کند که گوشی بعدی آن ها، تمام این ویژگی ها را خواهد داشت.

در پایان نیز LG با بیان این که “آرزوی های شما به زودی به حقیقت تبدیل خواهند شد. منتظر رسیدنش در فوریه ۲۰۱۷ باشید”،  رونمایی LG G6 را در MWC سال ۲۰۱۷ (که از ۲۷ فوریه تا ۲ مارچ برقرار خواهد بود) قطعی کرد.

با قطعی شدن مقاومت G6 در برابر آب، این مدل به اولین گوشی پرچم دار LG تبدیل خواهد شد که چنین قابلیتی دارد.

باید دید که آیا گوشی G6 می تواند ناکامی های G5 را جبران کند و بار دیگر LG را به رقابت میان بزرگان عرصه گوشی های هوشمند بازگرداند. قطعا G6 می تواند برای خیلی از افراد هیجان انگیز باشد. برای شما چطور؟

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

,

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.