حمله یک زن ۲۶ ساله به فروشگاه T-Mobile - تکفارس 
حمله یک زن ۲۶ ساله به فروشگاه T-Mobile - تکفارس 

حمله یک زن ۲۶ ساله به فروشگاه T-Mobile

عرفان کرد
۲۶ دی ۱۳۹۵ - 18:18
حمله یک زن ۲۶ ساله به فروشگاه T-Mobile - تکفارس 

در روز ۵ شنبه یک زن ۲۶ ساله آمریکایی، به علت راندن خودرو اش به داخل یک فروشگاه T-Mobile در پالم اسپرینگز ایالت فلوریدا، توسط پلیس دستگیر شد. با تکفارس همراه شوید.

روز قبل این حادثه شینوبیا مونتوریا رایت در همین فروشگاه حاضر شده بود و به علت ترک خوردن صفحه نمایش گوشی آیفونش، در خواست یک گوشی جدید را داشت. پس از این که درخواستش با مخالفت مدیر فروشگاه مواجه شد، او هشدار داد که ممکن است اتفاقات بدی بیافتد. مدیر فروشگاه گزارش داده که خانم رایت تحت تاثیر مواد مخدر بوده است.

روز بعد از این ماجرا، رایت سوار خودروی Nissan Aramada اش شود و با سرعت بالایی با ورودی این فروشگاه برخورد کرد یکی از کارکنان را مجروح کرد. رایت از خودرو پیاده شد و به حملاتش ادامه داد و به یک شیشه پاک کن به یکی دیگر از کارکنان ضربه زد و به گردن او آسیب وارد کرد.

بعد از دستگیری او به پلیس گفت که از این که مجبور بوده برای یک آیفون جدید پول پرداخت کند عصبانی شده بوده و نتوانسته خشم خود را کنترل کند و خسارتی ۳۰ هزار دلاری به فروشگاه وارد کرده. البته پلیس متوجه شده که رایت تحت تاثیر مواد مخدر یا الکل نبوده.

رایت به خاطر تخلف هایش متهم شده و و جالب است بدانید خود رایت نیز آسیب های جسمی دیده و برای برطرف شدن مشکلاتش به بیمارستان منتقل شده. رایت مچنین باید یک تست سلامت روحی را انجام دهد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید